Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan kanskje være lurt å allerede da tenke på hva baby kan tåle dårlig når melkeproduksjon kommer i gang? Fikk ikke spist noe særlig under fødsel og etterpå burde jeg holdt meg unna koffein, kullsyre, juice og sjokolade vet jeg nå... Men tar jo et par dager før melkeproduksjonen er i gang. Er kjipt med plagene fra luft i magen de små får!
Kan kanskje være lurt å allerede da tenke på hva baby kan tåle dårlig når melkeproduksjon kommer i gang? Fikk ikke spist noe særlig under fødsel og etterpå burde jeg holdt meg unna koffein, kullsyre, juice og sjokolade vet jeg nå... Men tar jo et par dager før melkeproduksjonen er i gang. Er kjipt med plagene fra luft i magen de små får!
Alle babyer er jo forskjellige, og selv om første reagerte på en matvare betyr det ikke at nr 2 reagerer på det samme. Så tror nesten bare man må prøve seg frem.Det har jeg ikke tenkt på. Er snart 11 år siden jeg sist fødte så jeg husker ikke noe fra den gangen.
Men det er vel noe man bare må finne ut av?
Herlig! Hva skjer nå med deg da?Har med to sjokoladeplater og en rull med krokansjokolade. Fikk nettopp beskjed om å gi f i diabetesen og spise sukker for å få i meg energi. Ikke vond å be jeg nei! Endelig litt sjokolade og rett rundt 12 timer til vi får møte babyen (eller mindre <3)
Venter på føderom, så skal de sette drypp og ta vannet. Muligens også sette epidural. Litt usikkert om hun kommer i dag eller i morgen, men ute av magen på søndag er hunHerlig! Hva skjer nå med deg da?
Alle babyer er jo forskjellige, og selv om første reagerte på en matvare betyr det ikke at nr 2 reagerer på det samme. Så tror nesten bare man må prøve seg frem.
Venter på føderom, så skal de sette drypp og ta vannet. Muligens også sette epidural. Litt usikkert om hun kommer i dag eller i morgen, men ute av magen på søndag er hun