Mat og amming

Virker som jeg har ei som elsker puppen etter bare noen timer etter fødsel! Wow imponert av henne hvor lett hun tar den. Vi sliter veldig i vanlig sittestillibg enda. Så prøve seg frem litt mer. Og fort såre brystvorter pga sugeteknikken ikke er helt der enda :) men en bra første dag :)

Tørr ikke ta sjansen, jeg har uansett godt av å kutte ned :)
Men det kan være sukkeret i brusen som er det de reagerer på... Jeg har for min del ikke så veldig lyst på,brus om dagen... :P

Jeg har og testet med litt brus igjen. Både i går og i dag, og mini har ikke hatt noe magevondt :) men prøver å drikke minst mulig siden det er viktigere med vann :)

Har kjøpt meg gul saft for å få i meg så mye vann som mulig, klarer ikke drikke bare vann, det smaker ikke noe godt her vi bor :-/

Tror jeg gjør det også!!
Hadde gleda meg som en tulling i 9 mnd og spiste som en gal en dag her..endte med to dager mageknip på junior :o
Kan du spise annen spekemat da?

Tror spekeskinke går bra, er vell ikke hvitløk i den? Spiste litt i går og ingen mageknip enda :) får holde meg unna salami en stund til da :(

Tror spekeskinke går bra, er vell ikke hvitløk i den? Spiste litt i går og ingen mageknip enda :) får holde meg unna salami en stund til da :(
Kanskje du kan spise annen pølse, som ikke har hvitløk i? Fårepølse eller noe. Du får lese på pakka, utrolig kjedelig da!

Her reagerer hun på løk og pepperoni, som jeg vet så langt. Hun er vell ikke glad i veldig krydret mat generelt egentlig. veeeldig kjipt- siden jeg ELSKER løk og sterk mat :p
Noen som vet når dette skal begynne å avta? Minien min er 4 uker nå :-)

Her reagerer hun på løk og pepperoni, som jeg vet så langt. Hun er vell ikke glad i veldig krydret mat generelt egentlig. veeeldig kjipt- siden jeg ELSKER løk og sterk mat :p
Noen som vet når dette skal begynne å avta? Minien min er 4 uker nå :-)
Helsesøster nevnte noe om de første månedene til fordøyelsessystemet er mer igang :) Man kan jo introdusere annen føde allerede i 4 mnd alder så innen den tid bør man vel kunne spise litt mer som man vil? Eller? Er bare gjetting fra min side, man må bare prøve seg frem er jeg redd.

Ja her fant jeg ut at melk skapte problemer for magen. Så holdt meg unna og hun sover som en skikkelig baby igjen :)

Helsesøster nevnte noe om de første månedene til fordøyelsessystemet er mer igang :) Man kan jo introdusere annen føde allerede i 4 mnd alder så innen den tid bør man vel kunne spise litt mer som man vil? Eller? Er bare gjetting fra min side, man må bare prøve seg frem er jeg redd.
Ja jeg tenker det samme. Er vell individuelt fra barn til barn også vil jeg tro. :)

Back
Topp