Mat mat mat!!

Førstebebi1

Blir kjent med forumet
Jeg spiser hele tiden. Hvis jeg ikke gjør det er jeg kvalm! Hvordan skal dette gå!!! Prøver å spise Sundt, men...

Spis! Med god samvittighet! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er nok helt vanlig :)

Jeg spiser ofte, men lite, noe som funker :) klarer ikke å spise masse! og da gjør det ingenting hehe

Usj, jeg spiser også alt for mye. Går mest i knekkebrød her i gården. Men ikveld gikk jeg litt bananas. Spiste 4 knekkebrød, 1 wienerpølse med brød og en hel rull med Firkløversjokolade.....Jeg angrer....

Jeg spiser hele tiden. Hvis jeg ikke gjør det er jeg kvalm! Hvordan skal dette gå!!! Prøver å spise Sundt, men...
Føler det likt her. Sulten og kvalm hele tiden.

Appen <3

Jeg har syndet med hamburgerto dager på rad :o hahahaha i dag blir det blomkål og brokkoli suppe ;)

Drikk energy drikk med saltinnhold, det stabiliserer kvalme og sug etter mat! :) f.eks kjøp deg en poweraid å sipp litt av den iløpet av dagen!:)

Jeg pleier å drikke Nyco Fruktsalt når kvalmen er som værst. Funker for meg :) Hvis mc donalds hadde vært i nærheten, kunne jeg ha spist bigmac hele tiden.. Jammen godt det ikke er i nærheten :) men spiser mer enn normalt :)

Klarer ikke å finne noe jeg har lyst til å spise :S men blir utrolig raskt sulten igjenn.

sendt fra Note 3 - sengekos

Back
Topp