Mat mat mat.....

lilleklump

Elsker forumet
Januarhula 2014
Som alle andre av dere også er, så er eg sulten HEILE tida... Hehe.. Huska det fra sist og! Prøver å ete sunt, og tenke over kva eg puttar i meg... Men oh my oh my for eit inntak av mat i løpet av dagen..hehe..
Spennande og sunne mattips anyone???

hahah! spis masse grønnsaker! det fyller magen uten å gi noe serlig mer med kalorier. srg alltid for at halve tallerken er grønnsaker :)

Har spist masse frukt, men veit jo fra før av at ein heller bør ete grønnsaker.. men tenker at det tross alt er bedre å spise frukt enn masse anna tull.. hehe.. Fant også gresk youghurt, og den va mettande og god uten masse fett! Herlig!!

Ja et å et ;) men prøver å være sunn ;)

Har KUN ete sunt heile veka, så i dag "feirar" me med chips etter alle forberedelser til i morgen ;) Men skal på ingen måte bruke graviditeten til å ete usunt, kiloene bør kome av etterpå... har forsatt kiloar igjen siden sist, og det friste lite med endå fleire ....

er ikke spess glad i grønnsaker er kun glad i dem når dem er tilbered som i wok eller suppe egentlig men går mye i frukt når jeg er sulten utenom måltidene

Back
Topp