Mat, mat, mat...

Lullamor

Glad i forumet
Kan ikke den matlysten forsvinne litt da!??! Må ha et eller annet i munnen hele tiden.. Og ikke bare mat, går med en del is og annet godt også.. Jeg som skulle være veldig bevisst på kosthold denne gangen, siden jeg starter på 10 kg + i forhold til forrige gang jeg gikk gravid. Som vil si minst 15 kg for mye til sammen! Kommer til å ende opp som en hval!!!
Flere med enorm matlyst?

Jepp!
Craver noe hele tiden. Prøver å være bevisst da, og snackser en del frukt og grønnsaker.. Og grove skiver eller knekkebrød, istedet for snop [:)]

I tillegg så er kvalmen her, så straks jeg blir bare litt sulten blir jeg kvalm samtidig. Så spiser med 1-2 timers mellomrom gjennom hele dagen [&o]

Er i det minste litt sunn du da..  Tror jeg har kiwi og nektarin i kjøleskapet, får stappe i meg litt av det istedet for sjokoladen som ligger og roper på meg..[&:]
Håper dette ikke er langvarig!

i dag har jeg spist så masse av jeg nå er super kvalm... puh... og jeg som tenkte trening og spise sunt og passelig... får håpe d endrer seg litt da

Ja, vi får satse på at dette er kortvarig! Har ikke store planer om å se tre tall på vekta når det er gått ni mnd...[&:]

ORIGINAL: semine

Jepp!
Craver noe hele tiden. Prøver å være bevisst da, og snackser en del frukt og grønnsaker.. Og grove skiver eller knekkebrød, istedet for snop [:)]

I tillegg så er kvalmen her, så straks jeg blir bare litt sulten blir jeg kvalm samtidig. Så spiser med 1-2 timers mellomrom gjennom hele dagen [&o]

signerer semine der jeg!!
Er også sulten hele tiden så da passer jeg på at det jeg faktisk spiser består av fullkorn, proteiner og masse frukt/grønt.

Ha Ha. kjenner meg igjen :-P. spiste som to fullvoksne menn, Men har begynt å gi seg litt igjen heldigvis.

jeg har bare lyst på alt hele tiden jeg.
men så finner jeg det frem å så har jeg ikke lyst på lengre..
men KIWI det er plutselig blitt godt det..
[8D][8D]

Back
Topp