Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Eldorado
Fikk et tips av HS om på hver eneste gjengen Julie ba om mat Etter bare en gang, skulle Så Jeg påvise en DRA UT Tiden et Kvarter. Så skulle Jeg DRA den ut 20 Minutter, og Oke Tiden Etter hvert. Da skulle Hun begynne å. spise mer sa Attila. Har virket henne ... Hun spiser for Ikke Flere ganger i timen lenger. HELDGVIS
[/ Quote]
det hørtes litt drastisk ut, men kanskje man skulle prøve [8|]
her skal han ha mat hver time, annenhver time, noen ganger hver 3... altså; OFTE! men han var syk som baby så han får det akkurat som han vil for at han skal få lagt på seg.. mors lille skatt... men skal prøve å "hale ut" måltidene...
ORIGINAL: Rotta
Nurket er 8 uker og får mat hver 3 time, noen ganger går det ikke lenger enn 2 timer før mitt lille matvrak vil ha mat. dette er sikkert individuelt, men hvor lenge skal man gi mat hver 3 time? i hvor mange mndr?[:)]
ORIGINAL: Eldorado
Fikk et tips av HS om at hver eneste gang Julie ba om mat etter bare en time, så skulle jeg prøve å dra ut tiden et kvarter. Så skulle jeg dra den ut 20 minutter, og øke tiden etter hvert. Da skulle hun begynne å spise mer sa hun. Har virket her... for hun spiser ikke flere ganger i timen lenger. HELDGVIS