mat, mat, mat

Rotta

Blir kjent med forumet
Nurket er 8 uker og får  mat hver 3 time, noen ganger går det ikke lenger enn 2 timer før mitt lille matvrak vil ha mat. dette er sikkert individuelt, men hvor lenge skal man gi mat hver 3 time? i hvor mange mndr?[:)]

Akkurat som her..... [:)]

Samme her også. Skal vel gi dem mat hver tredje time, så lenge de er sultene da?

min er helt lik han også, er ikke alltid det går 3 timer før han vil ha igjen[;)] var litt bekymra for att melka mi ikke gjorde han mett nok eller noe, så jeg lagde en flaske tilegg til han i går som det ene måltidet, og da gikk det søren meg ikke mere enn 2,5t før han ville ha mat igjen :P

Dette lurer jeg og på.. Synes ofte at det ikke går mer enn 1 time og 2 før han vil spise igjen.. Men han spiser små måltider da.. Er det noe jeg kan gjøre for å få han til å spise mer og sjeldnere? Begynner å bli helt utslitt av matingen. Får jo ikke gjort noe annet..

Fikk et tips av HS om at hver eneste gang Julie ba om mat etter bare en time, så skulle jeg prøve å dra ut tiden et kvarter. Så skulle jeg dra den ut 20 minutter, og øke tiden etter hvert. Da skulle hun begynne å spise mer sa hun. Har virket her... for hun spiser ikke flere ganger i timen lenger. HELDGVIS

hvis jeg ammer han virker det som han blir sulten med en gang han slipper puppen[&:] gir jeg flaske er han mett i 3-4 timer[:)]

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

hvis jeg ammer han virker det som han blir sulten med en gang han slipper puppen[&:] gir jeg flaske er han mett i 3-4 timer[:)]

Pumper du da, eller gir du mme?

ORIGINAL: Eldorado

Fikk et tips av HS om på hver eneste gjengen Julie ba om mat Etter bare en gang, skulle Så Jeg påvise en DRA UT Tiden et Kvarter. Så skulle Jeg DRA den ut 20 Minutter, og Oke Tiden Etter hvert. Da skulle Hun begynne å. spise mer sa Attila. Har virket henne ... Hun spiser for Ikke Flere ganger i timen lenger. HELDGVIS
[/ Quote]

det hørtes litt drastisk ut, men kanskje man skulle prøve [8|]
her skal han ha mat hver time, annenhver time, noen ganger hver 3... altså; OFTE! men han var syk som baby så han får det akkurat som han vil for at han skal få lagt på seg.. mors lille skatt... men skal prøve å "hale ut" måltidene...

ORIGINAL: Rotta

Nurket er 8 uker og får  mat hver 3 time, noen ganger går det ikke lenger enn 2 timer før mitt lille matvrak vil ha mat. dette er sikkert individuelt, men hvor lenge skal man gi mat hver 3 time? i hvor mange mndr?[:)]

Så lenge ungen vil ha det[:)] Dette styrer de selv, men det roer seg som regel ved 3 mnds alderen har jeg hørt.

ORIGINAL: Eldorado

Fikk et tips av HS om at hver eneste gang Julie ba om mat etter bare en time, så skulle jeg prøve å dra ut tiden et kvarter. Så skulle jeg dra den ut 20 minutter, og øke tiden etter hvert. Da skulle hun begynne å spise mer sa hun. Har virket her... for hun spiser ikke flere ganger i timen lenger. HELDGVIS

Uff nei, det klarer ikke jeg[&o] Her hylskriker hun om hun ikke får mat med en gang.... Kan ikke la henne gjøre det. Det er hun altfor lita til mener jeg...

Back
Topp