Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg lurer litt på hva dere spiser i løpet av en dag, hvor mange måltider og mellommåltider osv. Spiser dere godteri midt i uka eller holder dere det til helgen? Er det noen som spiser nattmat?
Spiser dere noe ekstra nå som dere har blitt gravide?
Jeg begynte med å føle meg sulten hele tiden og snopesyk. Men i dag har knapt spist to måltider og er ikke sulten eller snopesyk [emoji85] rart. Men håper på å få igang et sundt kosthold nå
E slankeoperert å bør spise 6-7 ganger om dagen. Men kvalmen setter en stopper. Har spist 3 små måltid i dag pluss en plomme i dag.
Til vanlig spise æ litt godis hver dag men siste to ukene har æ spist 4 sjokoringer å 2biter smågodt. Grusomt å tenk på å spis godis.
Prøve å få i mæ litt frukt å grønt hver dag.
Spiser frokost, lunsj på jobben, middag når jeg kommer hjem og en gang til rundt 19...blitt en del jordbær som kveldskos de siste dagene, prøver å ikke gå bananas med snop, DET tolererer vekta ikke!
Spiser frokost som fortiden består av grovbrød med gräddost.
Lunsj på jobb. Varierer veldig hva jeg har da det er en dagligvare rett over veien,så tar det jeg føler for. Men har begynt å kjøpe inn polarbrød å smører mat heller,blir så dyrt å kjøpe mat hele tiden.
Hvis jeg jobber dagtid så blir det et skivemåltid når jeg kommer hjem,å så middag senere. Jobber jeg kveldstid så lages det middag med en gang jeg kommer hjem.
Å så blir det noe snacks på kvelden. Blir fort noe sjokolade Men skal prøve å erstatte det med frukt heller
Spiser veldig lite mellommåltider når jeg tenker meg om. Men blir vel flinkere til det fremover hvis jeg blir fortere sulten
Spiser 2 skiver til frokost, så 2 skiver til lunsj, også kanskje noe frukt. Middag og så kveldsmat. Samme som før. Har ikke merket noen forskjell på matlysten enda, men om det blir som sist svangerskap så kommer nok snart sulten. Da prøver eg å spise litt meir frukt[emoji4]
Frokost: 2 skiver
Lunsj: 2 skiver (har blitt 3 noen ganger etter at jeg ble gravid)
Frukt på vei hjem fra jobb
Middag
Kvelds: Har tatt meg litt kvelds noen dager i det siste fordi jeg blir kvalm når det har gått noen timer etter middag.
Spiser stort sett ganske sunt og veldig sjelden godteri eller snacks i uka (hender det skjer på både fredag og lørdag da).
Men drikker vanligvis mye kaffe og har problemer med å la være nå.
Spiser 3-4 ganger om dagen.
Går mye i brød, og ser det at siden jeg ammer så får jeg ikke i meg nok energi, så vekta er nedadgående. Må bli mye flinkere til å spise energirikt for å opprettholde og øke vekten gjennom svangerskapet ja =)
Spiser lite godteri og snacks, og det blir mest i helgene =)
Lunsj: grillbein eller 1/2 grillet kylling med salat
Middag: kjøtt/fisk og grønnsaker
Kvelds: Frukt
Jeg er ikke så glad i brød fordi fordøyelsen fungerer bedre uten. Skeier ut litt i helgene med brus og snop. Ellers er jeg litt for glad i sjokomelk, men det bryr jeg meg ikke om [emoji4]