Mat lei?

blirdsnartentil

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Etter at jeg ble gravid har jeg begynt å spise utallige mange gang om dagen, å nå er jeg så mat lei at jeg nesten brekker meg bare tanken på at jeg er sulten IGJEN flere som har det sånn? Noen mat tips?

Er såå enig! Hvis jeg har lyst på noe er det bare dritt! :( gått opp tre kg allerede jeg! Shit:meh: Skjerpings!

Har mest bare lyst på middag og brød med gulost ( men så er det ikke noe godt når jeg først spiser )

Samme her :/ men jeg blir bare kvalm av alt, ingenting som frister :( nå har jeg kastet opp også, enda mindre som frister :/

Jeg er også sulten heeeele tiden. Drikker veldig masse jus. Det hjelper. Men måtte faktisk stå opp i natt for å spise. Våknet av at magen vrengte seg av sult. Det har aldri skjedd før... ???

Måtte stå opp natt til i går, fordi jeg var sulte og endevendt alt av skap og skuffer, men måtte legge meg igjen for d va absolutt ingen ting som fristet så i dag skal jeg på juletrefest med "småttisene" men gruer meg, både med tanke på all forskjellige lukter og tillegg at det blir servert mat

Back
Topp