Kanskje vi kan motivere hverandre med litt tips om god og sunn mat i svangerskapet?
Da jeg kikka inn i kjøleskapet og skulle smøre lunsj i dag var det INGENTING som frista, så i dag kjøper jeg salat på jobben. Men det kan jeg ikke gjøre hver dag
Jeg må kjøpe inn godt kalkunpålegg, salat og sånn så jeg får laga meg sandwich, for det er syyykt digg.
Hva spiser dere i dag?
Da jeg kikka inn i kjøleskapet og skulle smøre lunsj i dag var det INGENTING som frista, så i dag kjøper jeg salat på jobben. Men det kan jeg ikke gjøre hver dag
Jeg må kjøpe inn godt kalkunpålegg, salat og sånn så jeg får laga meg sandwich, for det er syyykt digg. Hva spiser dere i dag?
ingenting av mat frister
Kan absolutt ikke anbefales…
mest fordi jeg bare årker ikke å stå å lage mat. Men forige svangerskap når kvalmen begynte å gi seg så laga jeg en del pastasalater. Varierte litt med forkjellige kjøttyper jeg blanda i. Spiste havregrøt til frokost nesten hver morgen, også gikk det en del i knekkebrød med forskjellige ostetyper. Brødskiva med skinke og tomat er veldig godt. Jeg har også majones på. Men er jo ikke alle som liker det. Eller leverpostei med agurk,ost med paprika osv. Nå ble jeg sulten
for tiden spiser jeg brødskiver med ost og kaviar hver dag, før det spiste jeg brødskiver med leverpostei og rødbeter