Alle mine søsken med partnere og min mamma og pappa skal til Oslo i helgen. På fredag har vi planer om å ut å spise en skikkelig god middag, men vi har ikke peiling på hvor vi skal bestille bord. Noen som har noen gode forlag?
Her er kriteriene:
-Ikke alt for dyrt, men om det blir en 1000 lapp for 2 hele måltidet så er det greit.
-pene lokaler
-ikke mye bråk pga at det er en bar.
-min far spiser ikke thaimat og kinesiskmat.
Haha, vi ser litt pirkete ut, men er i virkeligheten ikke det
Hadde vi skullet til Trondheim ville vi dratt på Graffi grill og spist grillfest, denne menyen består av entrecote, kyllingfillet, sparerips,kyllingvinger, mais, tomatsalat, soppstuing, maiskrem, bbq og bearnaise saus, garlic og ranch dip, tortillachips. Her får du så mye påfyll du vil av tilbehøret
så vi har meget lyst på en lignende plass. Vi skal bo rett ved stortinget. Noen gode forslag? 
Her er kriteriene:
-Ikke alt for dyrt, men om det blir en 1000 lapp for 2 hele måltidet så er det greit.
-pene lokaler
-ikke mye bråk pga at det er en bar.
-min far spiser ikke thaimat og kinesiskmat.
Haha, vi ser litt pirkete ut, men er i virkeligheten ikke det
Hadde vi skullet til Trondheim ville vi dratt på Graffi grill og spist grillfest, denne menyen består av entrecote, kyllingfillet, sparerips,kyllingvinger, mais, tomatsalat, soppstuing, maiskrem, bbq og bearnaise saus, garlic og ranch dip, tortillachips. Her får du så mye påfyll du vil av tilbehøret