Hva putter dere i fødebagen av mat og drikke?
Så langt har jeg bare yoghurtnøtter og en pose doc. Ikke all verdens akkurat
Så langt har jeg bare yoghurtnøtter og en pose doc. Ikke all verdens akkurat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Whaaat? Er det en regel? Skjønner ikke helt hvordan det skal være et problem. Det er jo litt komisk om noen med nøtteallergi kommer og stjeler nøttene mine.. Da er det strengt tatt til pass for deKan være lurt å sjekke om dere kan ta med nøtter på sykehuset med tanke på allergi... Jeg kan ikke ta med nøtter eller mat med nøtter i. Skal føde på Östersund sykehus.
Mulig det er en svensk regel og at sykehusene i Norge ikke er så strenge på det, men verdt å sjekke iallefall... Fint om de med nøtteallergi kan slippe å bekymre seg for det i tillegg...
Noen kan reagere på lukt osv.Whaaat? Er det en regel? Skjønner ikke helt hvordan det skal være et problem. Det er jo litt komisk om noen med nøtteallergi kommer og stjeler nøttene mine.. Da er det strengt tatt til pass for de
Nøttelukt kan være like problematisk for en nøtteallergiker, som parfymelukt er for en parfymeallergiker. Har selv sett hvor dårlig en nøtteallergiker kan bli bare av å være i samme rom som en som spiser nøtter. Ganske ekstremt :OWhaaat? Er det en regel? Skjønner ikke helt hvordan det skal være et problem. Det er jo litt komisk om noen med nøtteallergi kommer og stjeler nøttene mine.. Da er det strengt tatt til pass for de
Noen kan reagere på lukt osv.
Akkurat som med appelsin.
Huh, det visste jeg ikke! Stakkars. Nøtter er jo sååå godt.Nøttelukt kan være like problematisk for en nøtteallergiker, som parfymelukt er for en parfymeallergiker. Har selv sett hvor dårlig en nøtteallergiker kan bli bare av å være i samme rom som en som spiser nøtter. Ganske ekstremt :O