Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det kom jeg til å tenke på. Sist gang ble lille født kl 20 og fikk ikke rom på barselhotellet før kl 00! Var veldig sulten, men fikk bare noen tørre brødskiverJeg kommer nok ikke til å spise noe under selve fødselen, har ikke gjort det med de to andre heller. Men det er godt med noe etterpålefse kanskje, kjeks
er ikke glad i varm drikke (som skulle vært kald) så det tar jeg ikke med. Får vann/saft på sykehuset og har jeg lyst på brus kan jo mannen bare gå å kjøpe
![]()
Fenalår hørtes godt ut.Sjokolade, banan og kjeks - og oppskåret fenalår, men det er til etterpå......
Ja, det kom jeg til å tenke på. Sist gang ble lille født kl 20 og fikk ikke rom på barselhotellet før kl 00! Var veldig sulten, men fikk bare noen tørre brødskiverkunne egentlig tenkt meg en skikkelig middag, men det er vanskelig å oppdrive midt på natten, tips til noe lignende som holder seg i en bag i flere dager? Hmm..
Fenalår hørtes godt ut.
Ja, det kom jeg til å tenke på. Sist gang ble lille født kl 20 og fikk ikke rom på barselhotellet før kl 00! Var veldig sulten, men fikk bare noen tørre brødskiverkunne egentlig tenkt meg en skikkelig middag, men det er vanskelig å oppdrive midt på natten, tips til noe lignende som holder seg i en bag i flere dager? Hmm..