Mat i dyreparken

bcv

Elsker forumet
Er det god mat? Ser at de fleste stedene har buffet, i tillegg glutenfri mat (har cøliaki), og at det er gratis for barn under 3 år. Da er det vel ikke så verst å betale 199 per voksen? Men er det bra mat?

ikke på soko hvertfall-. syns jeg - neste stedet jeg liker der er gorines pizza, men den er jo kun åpen i juli eller noe ?

vi pleier ha m niste vi ;P

skriver for å se svar.. og fordi jeg lurer :)

Beste å ha med niste... syns maten er generelt dårlig og ikke minst dyrt ift hva en får.

mat i dyreparken er
dyrt
lite smakfull
lite sunn
og enkelte plasser direkte uappetittelig...

Gorines pizza er vel stedet der du får mest ok mat.. Ellers pleier vi å ta noe på brygga litt bortenfor gorines.. der har de burgere og mye frityr.. Og det er stort sett det det går i..
På Soko (?) var vi innom sist vi var der, og jeg måtte bare gå ut igjen.. Det var så lite fristende som det kan få blitt.. Vi dro heller hjem og spiste..

soko var vi på,grusomt,skittent og uappetittelig.. og bare veldig usunt.

ville tatt med matpakke og hatt i bakhånd ja! men de har glutenfri pizza,iskjeks og pølsebrød allefall!

suns der e go mat eg :D
så lenge du e gla i burger, pomfrites ol så e d bare t å spisa der :D

Det kommer jo an på når du skal være der det da. Er det hverdager nå for tida, så er det bare Soko som er åpent, og der ble jeg skuffa iallefall!
Men er det til sommeren, så er det jo mye å velge i. De har jo "vanlig" mat fra lokale leverandører på Kutoppen, og så har de en plass i Kjuttaviga som har "sunn" mat som baguetter ol.
Ellers er det flere enn Soko som har åpent i helge nå da, men langt fra alle. Vi er der ganske mange ganger i året, og vi pleier å ha med niste. Iallefall når vi er der aleine.
Ellers så må jeg si at jeg liker familiekorga da har på "Lars på brygga". Der er det noe for hele familien. Men det er jo endel frityr der og da......

vi var der to ganger i fjor sommer:-) Første gang hadde vi ikke med oss mat, og syns det var sjokkerende dyrt. Men syns det va greie nok priser på sætera med rømmegrøt, lapskaus og slikt (skikkelig gammelnorsk mat). 2.gang hadde vi med oss varme pølser på termos og pølsebrød og ketchup:-) Åsså kjøpte vi bare litt is der:-) Va skikkelig suksè!!!

jentungen79 skrev:
Nei det er ikke lov å grille der

Var det jeg trodde! Hvor lenge holder pølser seg varme i termos da? :P

Vi spiste et sted der, buffet...elendig! Mulig det var Soko.. Det var den dagen med mest trøkk i fjor, de satte besøksrekord. Er ikke rart det var dårlig, når det ble så mye mere folk enn forventet, var beskjeden jeg fikk på Mail fra direktøren i etterkant. Såeh... Neste gang blir det pølser på termos ja! Og trilletralle. ;) og ikke midt i fellesferien.. :p

Jeg synes hvertfall maten de hadde i Kjuttavika, ved båtene (der sjørøverskutene går) smakte høgg! Skikkelig vondt! Ekkelt! Uapetittelig!

Pannekaka skrev:
jentungen79 skrev:
Nei det er ikke lov å grille der

Var det jeg trodde! Hvor lenge holder pølser seg varme i termos da? :P

Lenge nok til en lang dag i dyreparken:-)  Vi tar pølsene fra pakken oppi mat-termosen og heller kokt vann oppi til det er fullt. Og hvis vi ikke har klart å spise opp alt, da har pølsene vært varme/lunkne når vi heller de utav på kvelden:-)

Back
Topp