Mat i bryllup

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Vi har ikke det største budsjettet foreløpig og har dato for bryllup 20/06-20, så litt over et år til, iom at jeg studerer så har vi ikke mulighet til å få spart så alt alt for mye mer, vi blir ca. 30 til middag, og har sett på 3 retters og det kommer jo fort på over 20 000, og det er for mye, det holder kanskje med kaker til dessert? Men hva kan vi servere som ikke koster for mye, men som også er fancy nok til et bryllup?

Kommer jo an på hva som er fancy da. Vi var ca 12 til middag når vi giftet oss for 9 år siden. Tre retter kom på 8000.
Min søster giftet seg året etter og de hadde gryterett og bryllupsfest sammen med amcar treff.
Så man gjør det man føler er rett for seg.

Hvis dere leiger et samfunnshus eller annet lokale der dere kan ta med mat og drikke selv.
Er koldtbord en fin ting å ha, man kan da også lage mye av maten selv noe som vil gjøre det billigere.

Vi hadde kaffe og kake hjemme hos oss selv etter middagen. Lite intimt og alkohol fritt bryllup. Total summen for alt ble vel ca 26 000 dette med klær, innbydelser og alt annet man har.

Alle er vi forskjellig så, gjør det som er rett for dere:)

Kommer jo an på hva som er fancy da. Vi var ca 12 til middag når vi giftet oss for 9 år siden. Tre retter kom på 8000.
Min søster giftet seg året etter og de hadde gryterett og bryllupsfest sammen med amcar treff.
Så man gjør det man føler er rett for seg.

Hvis dere leiger et samfunnshus eller annet lokale der dere kan ta med mat og drikke selv.
Er koldtbord en fin ting å ha, man kan da også lage mye av maten selv noe som vil gjøre det billigere.

Vi hadde kaffe og kake hjemme hos oss selv etter middagen. Lite intimt og alkohol fritt bryllup. Total summen for alt ble vel ca 26 000 dette med klær, innbydelser og alt annet man har.

Alle er vi forskjellig så, gjør det som er rett for dere:)