Mat i barnebursdag...?!?

Ett-mars-hopp

Forumet er livet
Kan jeg servere kyllingvinger??

Eldstemann er fire og skal ha bursdagsselskap her idag...
Eller er det skummelit med bein til en bunch 4åringer?

Jeg trur ikke jeg hadde servert det i en 4 års dag, men det er nok fordi jeg hadde blitt litt hønemor og fordi jeg ikke hadde orka alt det fettet og griset som blir av de[8D]

Jeg ser for meg et griseri uten endestykke og fettmerker på ALT!!!

Nei, det hadde blitt pølser her[;)]

ORIGINAL: Lillepooh

Men... Griser alle andre barn mer enn mine barn, da?!

når man lar de sitte samlet så.....

hvis man setter de i hver sin bås blir det nok ikke griseri, men det blir ille kjedelig da

Tror nok jeg heller hadde gått for hotdog, hamburgerer eller pizza.
Er vel det som er fovoritten hos de fleste [:)]

[&:]Kyllingvinger i en bursdag for 4 åringer?? Ehhh... Glad du ikke har invitert min sønn[8D].
Hva med nuggets i stedet? Nuggets griser ikke så fælt og er jo ganske godt.,(og mange unger liker ikke krydderet på vingene.(Jeg personlig hæler ikke kyllingvinger,Lite kjøtt,mye brusk og fett - gubben elsker det [:'(]))

Kyllingvinger er godt men det er så pirkete mat! Jeg strever selv med å lirke vekk beina så jeg hadde nok ikke servert det i 4-års bursdag...
I tillegg er det jo dyrt, 100 kroner for et kilo?
Hadde gått for pizza eller pølser!

*Problemet* er at min sønn ikke er noe glad i det (les: pølser, burger og pizza), men elsker kjøtt på pinne... Hihi...

ORIGINAL: Lillepooh

*Problemet* er at min sønn ikke er noe glad i det (les: pølser, burger og pizza), men elsker kjøtt på pinne... Hihi...

Kanskje du kunne laget til noe 'koldtbord'? Mikset litt med kyllingvinger for de som vil ha det, pølser og annet godt?

[8|]Lage tapas? Med kyllingfilet på pinne? og ev. pølsebiter på pinne ,kjøttboller ol på pinner? Sånne grillspyd trepinner liksom..

Back
Topp