Mat-hvor mye, kresen??

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Jeg er nykjerrig på hvor mye de små spiser i løpet av en dag sånn ca til hvert måltid jeg:D

Er de kresne eller spiser det aller meste?:)

Her vil han overhode ikke ha ren fisk, som laksefilet, torskefilet etc...men veldig glad i andre fiskeprodukter som fiskekaker osv.
Litt for lite variabel når det kommer til pålegg også føler jeg...men ka skal man si...jeg er ikke akkurat variabel der selv:p
 
Her er ho heller ikkje glad i så mykje fisk. Av og til fiskekaker. Men resten er æsj. Spyttar det rett ut igjen. Spise pølser og kjøttdeig og pasta og ris. Som middagsmat. Ikkje glad i poteter. Har såvidt begynt å like litt agurk, tomat og paprika. Elskar mais og ananas. Og blitt veldig glad i kvitost. Som pålegg blir det ofte leverpostei. Enkelt og greitt:p men veldig glad i vossakorv då. Og elskar yoghurt med havregryn:D
 
Her er ho heller ikkje glad i så mykje fisk. Av og til fiskekaker. Men resten er æsj. Spyttar det rett ut igjen. Spise pølser og kjøttdeig og pasta og ris. Som middagsmat. Ikkje glad i poteter. Har såvidt begynt å like litt agurk, tomat og paprika. Elskar mais og ananas. Og blitt veldig glad i kvitost. Som pålegg blir det ofte leverpostei. Enkelt og greitt:p men veldig glad i vossakorv då. Og elskar yoghurt med havregryn:D

Ikke så glad i poteter han her heller. Er pasta og ris som er favoritten. Han elsker cherrytomater her:D
Hvitost er poppis. Blir mye leverpostei her også. Spiser også løkrull på skiven. Vossakorv har han ikke fått smake her:p Men elsker vanlig pølse:) Sprett yougurt:D

Spiser hun det dere lager til middag da mest eller glassmat ?
 
Ikke så glad i poteter han her heller. Er pasta og ris som er favoritten. Han elsker cherrytomater her:D
Hvitost er poppis. Blir mye leverpostei her også. Spiser også løkrull på skiven. Vossakorv har han ikke fått smake her:p Men elsker vanlig pølse:) Sprett yougurt:D

Spiser hun det dere lager til middag da mest eller glassmat ?
Ho prøvar alt me et. Og mykje av det vil ho smake. Men mykje kjem ut også:p ho får ikkje middagsglass heime stort sett, men ho får det dei fire dagane ho er i barnehagen. Til lunsj der:)
 
Ho prøvar alt me et. Og mykje av det vil ho smake. Men mykje kjem ut også:p ho får ikkje middagsglass heime stort sett, men ho får det dei fire dagane ho er i barnehagen. Til lunsj der:)

Ahh, skjønner.
Her skal alt smakes på, positivt det da. Kan ikke forvente de spiser alt heller:p
 
Spiser stort sett det meste til middag, men tror laks med pasta og pesto går av med seieren. Hun spiser glatt en hel filét alene:D I dag hadde vi fiskegrateng og det gikk helt skeis. Hun så råkosten og da vill hun bare ha det. Introduserte nok ting i litt feil rekkefølge...

Hun er veldig også veldig glad i brie, sushi, gulrotsuppe, og mormors elggryte. Banan, druer og Kiwi er favoritter i fruktdisken. Paprika og agurk er også godt. Ellers det "vanlige" som de fleste barn sikkert er glad i, som yoghurt, grøt og brød med leverpostei/smøreost.

Tomat, vanlig melk og makrell i tomat er æsj:D
 
Back
Topp