Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: meggi
oj, leste visst ikke innlegget helt skikkleig nei... tihi [:)]
så ikke at det gjaldt mme også, og at dette gjaldt for de som ammer [8D]
ORIGINAL: upps
oj, leste visst ikke innlegget helt skikkleig nei... tihi [:)]
så ikke at det gjaldt mme også, og at dette gjaldt for de som ammer [8D]
Men det var bra svart. Synes det er litt rart at det er så mange som har startet så tidlig. Men greit nok for meg hvis de trenger det. Jeg starter i alle fall ikke før jeg må med mer enn mm
ORIGINAL: trønderveitja
man skal ikke gi noe annet enn melk fra bryst eller flaske før de er 4 mnd..
Men Leger og hs osv, gir beskjed til mor/far hvis barnet før fylte 4 mnd trenger mere enn bare melk, hvis de ikke legger på seg godt nok, hvis de aldri blir ''mett'' i magen av bare melk og andre grunner ...osv osv.... men det er det Hs Leger osv som bestemmer, man skal ikke begynne å gi før 4 mnd på gøy liksom.,., det er en grunn for at det står fra 4 mnd... tihi [8D]
Vi som har bynt med grøt og velling osv har en god grunn til det altså..Det er ikke bare for gøy liksom..Selv om leger og hs sier at det bør man ikke gjøre før 4 måneder så er ikke det loven[:D]Har prøvd grøt til trym nå før han fylte 4 måneder for å se om han holdt seg lenger enn 3 timer imellom måltidet...det synes jeg er en god grunn og han har ikke no vondt av d..[:)]
man skal ikke gi noe annet enn melk fra bryst eller flaske før de er 4 mnd..
Men Leger og hs osv, gir beskjed til mor/far hvis barnet før fylte 4 mnd trenger mere enn bare melk, hvis de ikke legger på seg godt nok, hvis de aldri blir ''mett'' i magen av bare melk og andre grunner ...osv osv.... men det er det Hs Leger osv som bestemmer, man skal ikke begynne å gi før 4 mnd på gøy liksom.,., det er en grunn for at det står fra 4 mnd... tihi [8D]
Vi som har bynt med grøt og velling osv har en god grunn til det altså..Det er ikke bare for gøy liksom..Selv om leger og hs sier at det bør man ikke gjøre før 4 måneder så er ikke det loven[:D]Har prøvd grøt til trym nå før han fylte 4 måneder for å se om han holdt seg lenger enn 3 timer imellom måltidet...det synes jeg er en god grunn og han har ikke no vondt av d..[:)]
heeeeeelt enig, MEN fikk streng beskjed, om å rådføre meg med hs lege først, det er faktisk de som vet mest.,., ikke alltid best.,., men mest.....
Min søster måtte gjøre dette med sin gutt, han spiste uendelig mye (melk) hele tiden så og si, gikk max 3 timer men pleide å gi han mat hver 1,5, hun fikk da beskjed fra hs om hva og hvor mye som hun kunne begynne å gi ......
Det jeg prøver å si, er å alltid rådfør deg ( deg som i alle ) før man begynner med noe nytt som ikke er helt egnet for den alderen barnet nå er i.....
min søster kom tilbake senere i tid, og snakket med hs om hvordan dette gikk og hvordan gutten reagerte på det, for at hs skal få innblikk i om at dette var en bra / nødvendig ting eller om dette måtte ventes med.... [:)]
Jeg rådførte meg ikke med hs før jeg prøvde grøt..hadde jo prøvd velling en god stund og det gir jo meg en liten peil om han tåler det eller ikke[:)]Nei,jeg må nok si det at man er ikke NØDT å snakke med de først men selvfølgelig det er jo en fordel hvis man er usikker[;)]Men heldivis så har vi forskjellige meninger og fakta..ikke sant?[8D]
ORIGINAL: Julita
Jeg fullammer enda - og har tenkt å gjøre det til hvertfall over nyttår en gang [:D]
ORIGINAL: sivva
ORIGINAL: Lucia
Her fullammes det enda[:)] Ingen planer om å gi noe annet på en god stund enda. Ikke behov for det heller, med den vektkurven til poden vår[8D]