Mat for kvalme sjeler..

Firevakreskatter

Forumet er livet
Januarhula 2014
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Jeg er konstant kvalm og har null matlyst. Finnes det god mat når man er kvalm?

I går tenkte jeg å kjøpe salt kjeks for å ha på nattbodet, slik jeg kunne spise litt før jeg stod opp. Men Ritx kjeks har jo sykt med palmeolje!! Og da ble den uaktuell.. Finnes det salt kjeks som ikke er baka med palmeolje?

I går tenkte jeg å kjøpe salt kjeks for å ha på nattbodet, slik jeg kunne spise litt før jeg stod opp. Men Ritx kjeks har jo sykt med palmeolje!! Og da ble den uaktuell.. Finnes det salt kjeks som ikke er baka med palmeolje?
Huff har ikke sjekket det, spist masse i forgje svangerskap og litt nå

saltstenger å ingefær er fint mot kvalme :) kjøpte slike ingefærtyggetabletter mot reisesyke på helsekosten, funket bra de :)

Her går det i mykt hvitt brød med baconost 24/7. Og kokt pasta med ketchup... Unngå for all del melk, krem, iskrem, rødt kjøtt, lam...Spy...

De siste dagene har jeg oppdaget at jeg kan spise kylling. Jippi endelig litt proteiner.
Føler jeg har et helt forferdelig kosthold i disse dager

Har også et forferdelig kosthold i disse dager, jeg som har vært i såå gode rutiner i 2-3 år nå med mye sunn og variert mat :o

For å få vekk kvalmen så spiser jeg Salinas kjekse, de er knallgode! Kan aaav og til variere med krydderost på. Ellers ut over dagen blir det mye loff og polarbrød med egg. Har plutselig begynt å blitt kvalm av mine hjemmelaga knekkebrød også :(

Skal i stor førjulsmiddag med familien i morgen. Håper ribba går lett ned! :)
..... Om så ikke får jeg spise nachos - som min kjære mormor skal lage ved siden av for å ha med til søskenbarna mine i 8 årsalderen som ikke liker ribbe :rolleyes:

Her får jeg ned Grandiosa (av alle ting), Ritzkjeks, salt potetgull (men bare superchips), avocado og oliven. Det er det eneste som går ned uten stor protest, alt annet vokser i munnen.

Pomme frites med idun ketchup er dessverre min middagsfavoritt for tiden.. Ikke det sunneste, men heller ingen ekkel ettersmak, så det er verdt det:)

Her er det bare dritt det går i! Fjordland og pommes frites!

Her er det bare dritt det går i! Fjordland og pommes frites!
Her er mottoet: noe er bedre enn ingenting ;)

Jeg har funnet ut at sushi er god mat når kvalmen er her. Dyrt, men godt!

Her er mottoet: noe er bedre enn ingenting ;)

Jeg har funnet ut at sushi er god mat når kvalmen er her. Dyrt, men godt!
Ja, du måtte jo bare nevne det. *sukk* Nå må jeg finne meg noe sushi!

Kjøpte det med meg hjem fra jobb i dag. Nam! Og på Sabi sushi krysser man av for at man er gravid når man bestiller online. Og da får man det man kan spise :)

Back
Topp