Mat etter matpuss

Skal egentlig stå «tannpuss» i overskrifta:p

Flere som har unger som nekter å spise kveldsmat, men som skal ha mat så fort tenna er pusset?:wacky: Skal selvfølgelig ikke pusse tenner etter mat igjen. Herregud, jeg er så lei alt styret rundt legging. Det har ALLTID vært noe.
Hvor gammelt er barnet? Her idag tidlig skulle sønnen min på 2 år og 5 mnd spise en yoghurt etter vi hadde pusset tenner (spiste en brødskive før tannpuss) og da sa jeg at da måtte vi pusse tenner en gang til og det var greit :p
 
Hvor gammelt er barnet? Her idag tidlig skulle sønnen min på 2 år og 5 mnd spise en yoghurt etter vi hadde pusset tenner (spiste en brødskive før tannpuss) og da sa jeg at da måtte vi pusse tenner en gang til og det var greit :p
4 år. En liten moroklump:p Har ikke vært flere sånne episoder nå heldigvis. Nå bare drar han ut kveldsstellet med «skal bare gjøre noe først»:rolleyes:
 
4 år. En liten moroklump:p Har ikke vært flere sånne episoder nå heldigvis. Nå bare drar han ut kveldsstellet med «skal bare gjøre noe først»:rolleyes:
Okei :) det høres kjent ut selv om min er yngre. Viktig å forberede, det gjør vi :)
"Nå kan du se litt til på nettbrettet også skal du ned å pusse tenner og så sove og da sier han som regel okei. Også igjen sier vi nå skal du slå av og hører han ikke så sier vi, da teller vi til 3 eller så tar vi nettbrettet..da går det stort sett fint og han finner stort sett noe å gjøre på veien fra sofaen til trappa:p men vi er strenge på at han ikke får lov til å leke noe mer før natta. Etter tannpuss ser vi fast i en bok og snakker om bilder osv :)
 
Back
Topp