Mat eller andre ting du bare MÅ HA!

Såklar4nr3

Glad i forumet
Har du begynt å få dilla på noe spesielt?

Jeg har funnet verdens beste Norske epler og de MÅ jeg ha! Skulle ønske jeg kunne fryse de ned, for da hadde fryseren vert full :-P På kneknebrødet til frokost MÅ jeg ha makrell i tomat med majones og agurk.

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Har ikke funnet noe spesielt jeg må ha, men kan få plutselige kick på at jeg må ha etteller annet og da er det bare og lage det;) Sulten døgnet rundt,uten om de 5 første minuttene etter å ha spist:p

Vannmelon ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Å det er det som står på menyen ikveld :P

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Vedlegg

• 1409511745725.jpg
    1409511745725.jpg
    48,7 KB · Visninger: 24
Må ha mye å drikke. Er tørst! Gjerne med isbiter.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Popcorn, tomat og eple :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

I dag smaker ingenting...men hjelp så sulten! :-O Må liksom bare tvinge i meg alle måltidene...kunne levd på epler tror jeg!

♡Liten spire 2015♡

Veldig sulten på middag. Klarer ikke å spise skiver :/ Er til vanlig velsig glad i sjokolade, men det frister overhodet ikle ;)

Tomat og plommer. Til lunch i dag hadde jeg 2 plommer,2 tomater og en kvart agurk. Og en is :D Brødmat og pålegg frister ikke i det hele tatt :)

Skrevet i avslappet stilling

Vann! Haha
Går rundt med konstant "halsbrann"/lett kvalme, så vannet hjelper. Maten har jeg ikke merket noe på enda, lite som frister pga kvalmen. Men smakløse havregryn med litt melk er jo helt topp >_<

Jeg får lyst på alt jeg ser på tv da :-P Noen lager ertepurre, får lyst på det. Noen lager biff, får lyst på det. Is, salat osv... Og slik går dagene :-P

Fiskefrua sin iPhone

Idag må jeg kjøpe meg grønnsaker og dipp! :) det kjenner jeg at jeg må ha idag!

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Jeg er veldig tørst! Men vann smaker jo ikke godt akkurat nå... lyst på pepsi max, men det kan man jo ikke drikke mye av...

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Tyrkisk pepper ♡

♡Liten spire 2015♡

Vedlegg

• 1409816313906.jpg
    1409816313906.jpg
    72,2 KB · Visninger: 19
jeg er så maaaaatsugen heele tida!!! *matvraket* haha :-D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Ikke det at jeg MÅ ha det.. men jeg koser meg virkelig når jeg tar meg noen skjeer Kesam Lime om dagen. ;-)

Back
Topp