Mat du savner å spise?

Jeg kommer til å savne Sushi, leverpostein og brie.
Har lest at gravide egentlig kan spise sushi fra godkjente sushierestauranter da de er pålagt sikre rutiner som ikke skal kunne utsette fosteret for skader, men alikevel. Jeg tør ikke stole på at de har gjort jobben sin skikkelig og fryst maten tilstrekkelig :(
 
Savner det ikke enda, men kommer til å savne Sushi ganske snart. Pleier å lage til Sushi hver lørdag, men det går jo ikke lenger. Blir for dyrt å kjøpe så ofte:/
Hvis du lager sushi selv med salmalaks med god holdbarhet og nyåpnet pakke så skal vel det være safe??
 
Det står på salma sine hjemmesider at gravide kan spise rå salma ved hod holdbarhet og nyåpnet pakke :)
 
Hvis du lager sushi selv med salmalaks med god holdbarhet og nyåpnet pakke så skal vel det være safe??
Godt mulig, men tror ikke jeg tar sjansen.. er ikke det verste å måtte gi opp. Denne snusen derimot. Gi meg styrke!
 
Øl og salami :bored: Heldigvis er det et par ok alkoholfrie øl der ute i butikkene, men jeg husker at jeg fikk så luftsmertet av det sist jeg var gravid :oops::p
 
Kjenner at det er et "godt" tegn at jeg blir kvalm av å lese om all denne maten dere ramser opp ;) Jeg savner bare én ting... Det er at jeg savner å ha lyst på rødvin
 
Back
Topp