Mat/drikke til fødsel

Tenkte egentlig bare å ha med en flaske med vann :) frister ikke å spise noe under fødselen . Så det dropper jeg. Satser på en like kjapp og smertefri fødsel denne gangen også :)

Ble dårlig spising sist gang, så får prøve og finne på noe som er lett og spise og har masse energi i seg :)

Min fødsel varte lenge, kiosken var stengt i noen dager og jeg hadde gitt mye for noe annet enn tørre brødskiver og lunken saft. Kommer derfor til å pakke med litt kjeks og noe godt drikke iallefall. De tørre brødskivene smakte derimot himmelsk etter fødselen :p

Skal bake kanelboller å ha i fryseren til riene starter :-) ser for meg at det er det eneste jeg kanskje får lyst på under fødselen. Ellers har vi kjøpt inn iste som står i kjøleskapet ❤️

Skal bake kanelboller å ha i fryseren til riene starter :) ser for meg at det er det eneste jeg kanskje får lyst på under fødselen. Ellers har vi kjøpt inn iste som står i kjøleskapet ❤️
Dette hørtes ut som en knall ide! Enhver unnskyldning for å bake er gull verdt for min del :)

Har pakka sjokolade og brus til mannen :) får jeg vann tror jeg at jeg vil være fornøyd lenge! Men jordmor anbefalte meg å ta med energidrikk og sjokolader/energibarer siden det var rask energi. Men jeg tror det blir kvalmt da jeg ikke er så begeistra i noen av delene fra før :p
Ja, he he... jeg burde kanskje tenke på noe til sambo ja... Han blir så fryktelig grinete uten mat... Tror jammen jeg skal legge med favorittsjokoladen hans og et par flasker farris eller solo!
Forrige gang stakk han ned i kantina, men da hadde vi jo så god tid. Har bestilt en litt raskere fødsel denne gangen :-)

Hadde ikke med noe sist og tenker ikke noe på det denne gangen heller.. Kiosken er som regel oppe;)

Skal bake kanelboller å ha i fryseren til riene starter :-) ser for meg at det er det eneste jeg kanskje får lyst på under fødselen. Ellers har vi kjøpt inn iste som står i kjøleskapet ❤️
Det høres lurt ut. Kanskje jeg skal gjøre det samme. Så lett, så godt.

Ja, he he... jeg burde kanskje tenke på noe til sambo ja... Han blir så fryktelig grinete uten mat... Tror jammen jeg skal legge med favorittsjokoladen hans og et par flasker farris eller solo!
Forrige gang stakk han ned i kantina, men da hadde vi jo så god tid. Har bestilt en litt raskere fødsel denne gangen :)

hehe! ja min også! åsså tenkte jeg det var greit å ha noe å bestikke han med når jeg trenger 5 minutt med fred:D

Jeg/vi hadde ikke med noe sist. Fikk brødskiver der som de ville at jeg skulle spise.. Ellers så fikk jeg iskaldt vann med masse isbiter, ååh nam :D Vet ikke om jeg tar med meg noe denne gangen, iskaldt vann holdt i massevis for meg :)

Back
Topp