ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Tenkte egentlig bare å ha med en flaske med vann frister ikke å spise noe under fødselen . Så det dropper jeg. Satser på en like kjapp og smertefri fødsel denne gangen også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette hørtes ut som en knall ide! Enhver unnskyldning for å bake er gull verdt for min delSkal bake kanelboller å ha i fryseren til riene starter ser for meg at det er det eneste jeg kanskje får lyst på under fødselen. Ellers har vi kjøpt inn iste som står i kjøleskapet
Ja, he he... jeg burde kanskje tenke på noe til sambo ja... Han blir så fryktelig grinete uten mat... Tror jammen jeg skal legge med favorittsjokoladen hans og et par flasker farris eller solo!Har pakka sjokolade og brus til mannen får jeg vann tror jeg at jeg vil være fornøyd lenge! Men jordmor anbefalte meg å ta med energidrikk og sjokolader/energibarer siden det var rask energi. Men jeg tror det blir kvalmt da jeg ikke er så begeistra i noen av delene fra før
Det høres lurt ut. Kanskje jeg skal gjøre det samme. Så lett, så godt.Skal bake kanelboller å ha i fryseren til riene starter ser for meg at det er det eneste jeg kanskje får lyst på under fødselen. Ellers har vi kjøpt inn iste som står i kjøleskapet
Ja, he he... jeg burde kanskje tenke på noe til sambo ja... Han blir så fryktelig grinete uten mat... Tror jammen jeg skal legge med favorittsjokoladen hans og et par flasker farris eller solo!
Forrige gang stakk han ned i kantina, men da hadde vi jo så god tid. Har bestilt en litt raskere fødsel denne gangen