Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ååå!! Jeg savner også veldig ost, kjeks og spekemat!Det går greit selv om jeg kjenner jeg savner biff, brie ost spesielt den med chili, alle typer sushi, salami, spekemat typisk sånn fjøl med ost kjeks og spekemat.

Har prøvd den, funka greitt for meg ivertfall! Veit nokon har reagert på smaken, men eg synes no den var heilt grei!Ååå!! Jeg savner også veldig ost, kjeks og spekemat!
Det skal være trygt for oss å spise sushi i Norge, men jeg velger å holde meg unna uansett for å være sikker.
Også har Grilstad en salami vi kan spise. Den er speket og kokt. Har ikke prøvd den, men skal prøve den til uka. Begynner å bli matlei.![]()
og tyrkisk pepper drops er vanskelig å begrense, for det er så godt mot kvalme...Ååå!! Jeg savner også veldig ost, kjeks og spekemat!![]()
Det skal være trygt for oss å spise sushi i Norge, men jeg velger å holde meg unna uansett for å være sikker.
Også har Grilstad en salami vi kan spise. Den er speket og kokt. Har ikke prøvd den, men skal prøve den til uka. Begynner å bli matlei.![]()
Spist sånn pizza fredag og i dag.Savner egentlig mest bare det å kunne spise det jeg har lyst på uten at jeg trenger å tenke nøye over om det er noe jeg kan spise eller ikke, ja og så savner jeg salami. Men, det går jo an å spise både spekemat og f.eks. blåmuggost så lenge det er grundig varmebehandlet, så et "hack" der er jo å spise pizza med dette på

Spekemat er kjempe godt, men spiser det så sjeldent at det er ikke noe jeg savner nå. Kan jo kjøpe salami for gravide og den spiser jeg mye av nå Enig, koffeinfri er ikke det samme! Men blodig biff med på føden, DET var en god ide!Siden jeg slutta å røyke så slutta jeg og drikke, savner ikke det i det helle tatt. Savner kaffe, syntes ikke koffein fri er det samme. Når jeg kommer meg over 2 UL så kommer jeg til å blande vanlig kaffe og koffeinfri for å få smaken av de med koffein for koffein fri smaker ikke det samme som vanlig kaffe. Har skikkelig cravings på en blodig entrecôte, så det skal jeg ha med på fødenSpekemat er kjempe godt, men spiser det så sjeldent at det er ikke noe jeg savner nå. Kan jo kjøpe salami for gravide og den spiser jeg mye av nå
![]()
Samboer er jeger, og vi er begge glad i blodig biff, det er liksom ikke samme kosen med en godt stekt spør du meg. Men jeg skal nevne ideen med å ta med på føden, (om alt går bra!!!), da blir han nok stolt! 
Ja, etter fødsel så så blir det en kald blodig biff med seterrømme og brokkoliniEnig, koffeinfri er ikke det samme! Men blodig biff med på føden, DET var en god ide!![]()
Samboer er jeger, og vi er begge glad i blodig biff, det er liksom ikke samme kosen med en godt stekt spør du meg. Men jeg skal nevne ideen med å ta med på føden, (om alt går bra!!!), da blir han nok stolt!
![]()
kan tenke meg dere spiser mye digg mat da!
Ikke litt misunneligSå vanskelig. Craver lakris hele tidenSynes dere det er enkelt å holde seg unna mat og drikke man ikke skal ha i seg når man er gravid? Hva synes dere er vanskeligst å holde dere unna?