Mat cravings

Jeg føler det kaster seg over meg tidlig denne gangen, så jeg vet ikke om det er underbevisst eller ikke - fordi det er ting jeg hadde glemt i utgangspunktet. Men de første to svangerskapene mine orka jeg ikke tanken på kjøttdeig, og når vi spiste taco i går så fikk jeg den samme ekle smaken i munnen som de to første gangene? Og da kom jeg selvsagt på det igjen.. :hilarious: eller 7dpo maula jeg rekesalat og spise kabaret med majones..noe jeg ikke egentlig er så gira på i utgangspunktet:nailbiting:

Tror jeg hag begynt å få aversjon mot kaffe. Har holdt meg veldig unna egentlig, liker godt pepsi max, så da har det heller blitt det :laughing001 men syns når jeg hadde i jula at det smakte veldig bittert

:hilarious: Tror jeg hag begynt å få aversjon mot kaffe. Har holdt meg veldig unna egentlig, liker godt pepsi max, så da har det heller blitt det :laughing001 men syns når jeg hadde i jula at det smakte veldig bittert
Forrige svangerskap fikk jeg total aversjon mot Pepsi max, det smakte som om jeg bare hadde putta suketter rett i munnen :hilarious:

Back
Topp