Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
eller 7dpo maula jeg rekesalat og spise kabaret med majones..noe jeg ikke egentlig er så gira på i utgangspunktet
Forrige svangerskap fikk jeg total aversjon mot Pepsi max, det smakte som om jeg bare hadde putta suketter rett i munnenTror jeg hag begynt å få aversjon mot kaffe. Har holdt meg veldig unna egentlig, liker godt pepsi max, så da har det heller blitt det
men syns når jeg hadde i jula at det smakte veldig bittert

Håper ikke jeg får detForrige svangerskap fikk jeg total aversjon mot Pepsi max, det smakte som om jeg bare hadde putta suketter rett i munnen![]()

oog!! Sånne røde fiskedrops som man bare får kjøpt på rema(?)bare for å bidra litt på denne så he jeg fått dilla på hjemmelaget ostebriks og har hatt det til frokost hele ukaHjemmelagde grove rundstykker nesten bare med frø og havregryn og kefir….. med leverpostei og smøroog!! Sånne røde fiskedrops som man bare får kjøpt på rema(?)
det ER SÅ GODTOmg det sa jeg til mannen min i st! Pizza med et tykt lag bearnaise!Oog pizza med bearnaise saus!
Selvfølgelig TYKT lag! Skjønner ikke de som skraper på overflaten i sauser og dipper heheOmg det sa jeg til mannen min i st! Pizza med et tykt lag bearnaise!

Nei, samme! Nå ble jeg så sulten..Selvfølgelig TYKT lag! Skjønner ikke de som skraper på overflaten i sauser og dipper hehe![]()
jeg satt å spiste det når jeg skrevNei, samme! Nå ble jeg så sulten..