? !! Forumet er livet VIP 23 Des 2010 #21 1.juledag aner eg ikkje. God frukost hos svigers hvertfall, også skal vi til pappa'n min etter på....så regner med det blir noe godt hvertfall[:)] 2.juledag skal vi til mamma. Samle hele familien og ha koldtbord![:D]
1.juledag aner eg ikkje. God frukost hos svigers hvertfall, også skal vi til pappa'n min etter på....så regner med det blir noe godt hvertfall[:)] 2.juledag skal vi til mamma. Samle hele familien og ha koldtbord![:D]
S Sha Forumet er livet 23 Des 2010 #22 1 juledag er det kalkun og 2 juledag er det koldtbord[:)] må legge til at lillejul er det ribbe og julaften er det pinnekjøtt[:D] så vi er innom det meste de 4 dagene
1 juledag er det kalkun og 2 juledag er det koldtbord[:)] må legge til at lillejul er det ribbe og julaften er det pinnekjøtt[:D] så vi er innom det meste de 4 dagene
LillianneLie Forumet er livet VIP 23 Des 2010 #24 1.juledag aner jeg ikke, skal til mannens tante og spise. 2.juledag er det hos mine foreldre på pinnekjøtt[:)]
1.juledag aner jeg ikke, skal til mannens tante og spise. 2.juledag er det hos mine foreldre på pinnekjøtt[:)]
U unemoren Forumet er livet 23 Des 2010 #25 1 juledag blir det kalkun 2 juledag vet jeg ikke for da skal vi til svigers