Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ojojoj, da er nok sikkert mer alvorlig enn hos min sønn, da han har "barneversjonen" av dette.. Huff, jeg håper det går bra med deg, og at du finner ut av det..
Hei! Jeg har en datter (født 2009) med kutan mastocytose. Flekken på brystet oppdaget jeg allerede på sykehuset, ca 1 dag etter at hun ble født. Hun var stor ved fødsel (54 cm, 3950 g) og jeg trodde da det var et blåmerke som ville gå bort. Ingen på sykehuset bemerket flekken. På sydentur da hun var 6 mnd. Hovnet flekken opp, ble rød men den sprakk ikke. Hun hadde fått sol på den og tåler ikke d. Etterpå var hun slapp og sov lenge. Jeg tok henne med til hudlege som gjorde Daries sign (skrapte på flekken) og konkluderte med kutan mastocytoma. Han sa flekken ville være borte innen 2 år, men ja den er der enda. Om sommeren dekker jeg den til med badedrakt ( flekken er mellom "puppene"). Hun har ikke fått flere.Hei. Er det noen andre her med barn med denne diagnosen? Lurte på å få utveksla noen erfaringer