Masserier?

• Trådstarter Trådstarter Solstrål
  • Opprettet Opprettet
S

Solstrål

Guest
Helt siden jeg ble strippet på mandag har smertene tatt seg opp gradvis hver dag. Spesielt på kvelden ved 5 tiden.....

I natt etter første dotur i 12 tiden merket jeg disse "vondtene" som var konstante, som menssmerter. I både rygg og mage (nederste del av mage, livmorhøyde), sinnsykt ømme hofter som nesten gjør det umulig å finne stilling å sove i. Jeg fikk sove til ca 3 og der stoppet det. Fortsatt disse smertene og en liten misstanke om en eller 3 rier, men ikke sterke nok til å vekke sambo.

Husker JM sa til meg at hvis jeg kan snakke er de ikke sterke nok.....

Men så ligger jeg da her med "vondtene" mine og får ikke sove, trett som jeg er. Sambo skal på jobb om 2 timer.....

Kanskje det blir baby på oss i helga? [:)] Lørdag er fint, sambo sin avdøde mormor sin bursdag [:)]

Jeg har hatt det på samme måte,i hele natt. Konstant vondt rundt hale beinet og sammentrekninger jevnt hele natten. Akkurat såpass vonde til at Jeg våknet hver gang,men uten at de har tatt seg opp liksom. Frustrerende,men satser på baby i helga ja :) er mentalt klar for fødsel nå!!!!! Hehe. Masse lykke til.

da er vi tre.. har hatt kraftige tak som kommer i korsryggen og sprer seg fremover mot magen og underlivet. har hatt det hver kveld hele uka, men de har blitt værre for hver dag. Synes det er vanskelig å vite når man skal ringe, men tenker at enten gir de seg eller blir det verre og verre.. de har gitt seg etter 3-4 timer.. men kjenner nesten at jeg begynner å bli sliten av det... ikke lett å spare krefter til fødselen når det holder på sånn... men har mye stikking i underlivet og.. føles nesten som vannet skal gå eller at det kommer åpning.. skal til legen i dag, så får få henne til å undersøke meg godt!! Satser og på fødsel i helga:) 

Joda, riene blir nok så vonde at du ikke klarer å snakke, men det er ikke før laaaangt uti fødselen! [:)]

Satser på det skal ta seg opp her i helgen og. Har gått med irriterende maserier siden natt til søndag som var. Men det tar seg liksom aldri opp. Slitsomt! Våknet idag med murringer i korsryggen og stikking i livmoren, krysser fingrene for at prinsen min vil møte oss nå i helga! [:D][;)]

hørtes kjent ut.... har gått med sånne smerter av og på i over 1 uke nå... maserier ja... satse på baby i helgå ja[;)]

ORIGINAL: *Mina min*

SÅ bra det har tatt seg opp hos deg da, krysser fingre for at noe snart skjer[:)][8D]

Prøvde meg med i går og nå skal jeg snart på akupunktur. Har ikke hatt en sammentrekning i natt, sovet som en stein.
Men i går kveld hadde jeg noe greier som satt sinnsykt i rygg og rumpe, pluss brunlig utflod. Får håpe det er noe i prosessen som går fremover[:D]

Lykke til[;)]

Her er det mange som er rett før [:)]

Jeg fikk lagt meg i sengen for litt søvn da sambo reiste på jobb og fikk sove nok til at jeg ikke er overtrett men sliten.... HAr fortsatt vondt. Det sitter mest i livmorområdet og rompa nå faktisk. Kjenner mer og mer at det er som om det tar seg opp, varer en stund (ikke tatt tiden) og gir seg igjen. Men jeg overlever....

Jeg syns det er uhyre vanskelig å vite når en skal ringe og om det er fødsel eller ikke..... Vil ikke reise bomtur liksom..... Vanskelig å forklare også syns jeg [&:]

Det skal ikke være lett vertfall. Skal prøve å vaske noe gulv i dag, kanskje det hjelper. Og avslutte med en sterk middag i kveld [:)]

Jeg ønsker ALLE lykke til og håper jeg er blandt dere som får i helgen [:)][:)] Sender *FØDESTØV* til alle sammen [:)]

ORIGINAL: MariaR83

Satser på det skal ta seg opp her i helgen og. Har gått med irriterende maserier siden natt til søndag som var. Men det tar seg liksom aldri opp. Slitsomt! Våknet idag med murringer i korsryggen og stikking i livmoren, krysser fingrene for at prinsen min vil møte oss nå i helga! [:D][;)]

Ja SLITSOMT [&:]

Back
Topp