Masserer du?

Milje

Elsker forumet
Mellomkjøttet eller periteum eller hva det heter?

Var supernøye med dette i de andre svangerskapene, revnet MYE allikevel....denne gangen gidder jeg ikke...

Planen var å være flink:p Kjøpte olje og alt, men har bare smurt/massert et par ganger. Tenker rett og slett ikke på det;)

Nei, har ikke hørt om det er forebyggende engang jeg..
Men på sykehuset her er det kjempeflinke til å forebygge rifter. De gjør kontrollerte klipp. Så sist ble det et par sting og to små rifter bare.

Nope.. gidder ikke :-P

Nei. Aldri revnet heller! :-)

Nei, aldri gjort.. Revnet mye med førstemann pga vakuum og jeg var tøyelig ifølge jordmora på sykehuset.. Så vet ikke om jeg hadde revnet hvis det ikke var for vakuum :p

Nei! Har ikke tro på at det fungerer! Gjorde det ikke med førstemann og måtte bare sy noen få overfladiske rifter.

Hadde tenkt å være flink, kjøpt oljen og... Men så ble det ikke noe av egentlig hehe

Gjorde det sist, ingen rifter.. Har gjort litt nå, men kjenner at det å stå å massere der nede i flere minutter er ikke helt digg akkurat nå! Men smører hver gang jeg har dusja, ikke så mye massasje nei...

Jeg skulle egentlig være flink, men har ikke gjort det så mye. ;)
Gjorde det sist og revnet ikke.

Jordmoren min oppfordret til det :) så jeg gjør det hver kveld. Kjedelig, men men. Har ikke helt troen på det, men skader ikke å prøve:)

Back
Topp