Masse styr!!!

Ajja

Gift med forumet
Huff det e nu masse styr å selge hus.... Selv om megleren gjør heile jobben...

Nu må huset fixes før det ska komme fotograf hit på Lørdag å ta bilda som ska ut på nettet og div....
Han ville komme i mårra formiddag men eg sa at eg ikkje trudde eg rakk å rydde sia eg har ho lille og sambo ska jobbe tel åtte i kvell, da sa han at det va inga problem før han å komme Lørdag!!!!!

Fikk ei super laaaaaang liste på mail hos han om ka som burde ordnes tel han kom!!!!
Puuh.. sei eg bærre.....
Jaja gla eg har heile mårra dagen på meg tel å fixe alt......

Sant nåkk.....
Men eg vil jo pynte tel jul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
He,he.... Så heldigvis kan eg bærre "slenge" ut ALLE nissan mine etter at han e forn.... *digge nissa*

Tar jo sikkert ei stund før huset blir solgt så vi har vell kanskje go tid å pakke...
Å har jo bærre bodd her et år så e begrensa ka vi har samla opp av unødvendige ting... (Heldigvis)

ORIGINAL: FruNette

Å hoi. Hva stod på den listen?

En slik en fikk ikke vi da vi solgte sist.

Ehhh... Det sto masse....
Kjenne ikkje at eg orke å sette å skrive alt som sto der.. Men kan sikkert maile den tel deg vesst du vil ha!!!

Trur det blir ett rom her vi ikkje tar bilde av... Eine soverommet....
Må jo ha en plass og sette tingan vi tar bort... Boden tar vi jo heller ikkje bilde av, men den e gaaanske full fra før... tjihi!!!!
Syns det va greit å få den lista.. Da kan vi kryssa av det vi har gjort og da har vi liksom e plan å følge...

Som han sa han fotografen, jo meir vi gjorde jo bedre blei bilda og da blei det meir interesse fra folk....

husker også at jeg synes det var styr å selge huset mitt. Var mye frem og tilbake for å få alt i boks, pappirer sopm skal leveres hit og dit og så var det underskrift der og her

ORIGINAL: Ihne

Jeg vet forresten akkurat hvordan du har det.

Vi fikk tilslag på huset vårt på onsdag.
Takstmann var her igår, fotograf idag (kl13).
I dag har vi også møte i banken  (14)og kontraktskriving (15).

Huset er i første boligavisa nå til onsdag. Og første visning er 10desember.

Så du kan tenke deg JEG har mye å gjøre nå[&:][8D]

Vi fikk tilsalg på Mandag...
Onsdag va megler her....
Lørdan kjem fotograf...
I dag ska vi i banken å skrive under papira...

Han ringte å sa den va lagt ut på nettet nu som nyhet.... (uten bilda da)
Veit ikkje nåkka om visning enda..

Ja du har litt meir unga einn meg og..... hehe..
Så du har nåkk en smule å holde styr på ja[:D]

Back
Topp