Masse sparking

rosarose

Gift med forumet
Mange som sier at sparkene er blitt mindre nå og meir seige, men eg har aldri har så mkje liv i magen min som dei siste 2 ukene, og nå begynner sparkene nesten å bli litt ubehagelig/vonde til tider. Men bevegelsene er jo meir glidende nå da, eg har heila tiden trudd eg kom til å få ein rolig baby, men må vist tenk meg litt om der ja[:D]

Ja det gjør det heilt sikkert, og så er eg jo ein av di som har termin sist her og[:)]

min sparker meg så hardt noen ganger at det er like før jeg går i bakken, spesielt når han treffer midt i blæra...det er guffent det gitt,,, en sterk liten krabat dette her tror jeg, min første sønn var mye roligere og hadde ikke så sterke spark som denne....Han er til dags dato en rolig å snill unge[:)] tror nok denne blir en liten ramp i forhold...tihi...

Har ikke kjent mye SPARK i det hele tatt jeg...
Men har etter uke 33 ca kjent mye mer bevegelser! Det er glidende bevegelser, ikke spark... tror det er fordi det rett og slett er så trangt at vi kjenner mye mer av alle bevegelser nå.. så bare hun vrikker litt på rumpa så kjennes det....

Her var det også masse liv og røre helt til for 2 uker siden, da var vi på kontroll og fikk høre at hodet hadde festa seg, etter det er det bare noen glidende bevegelser og du ser tydelig at rompa sklir fra den ene "kanten" av magen til den andre..

Back
Topp