Masse liv i magen!

Smiley:)

Ønsker seg det største i verden!
Aprillykke 2017
Har ei jenta i magen, som liker å ta seg ut om kvelden. I kveld har ho vore heilt bananas. Ser små dunk i huda nesten heile tida. Det er so herlig! :) og veldig betryggende!
Andre som har det slik?

Misunner dere som kjenner så mye liv;) her er det bare smådult innimellom. Har morkaka foran.

Har ei jenta i magen, som liker å ta seg ut om kvelden. I kveld har ho vore heilt bananas. Ser små dunk i huda nesten heile tida. Det er so herlig! :) og veldig betryggende!
Andre som har det slik?

jepp :D her er det store buler på magen når den sparker eller dytter :) er sånn hele døgnet om jeg sitter rolig en liten stund!

Hadde det veldig sånn helt til han bestemte seg på fredag og sparke "innover" nå kjenner jeg så vidt det er igjen, slik jeg gjorde i uke 16 bare mer
Ubehagelig :0

Andre som har det slik?

Så gøy! Jeg kjenner også masse liv. Gleder meg til det blir litt kraftigere spark så mannen også kan få kjenne :joyful: :dummy1:

I dag tidlig våknet jeg tidlig og fikk ikke sove igjen fordi turneren i magen ikke ville sove :P artig :P

Slik har jeg det også :p vil kjenne mye liv men blir nok ikke slik denne gangen siden morkaka ligger forran :(

Kjente 3 spark i går etter at jeg hadde lagt meg, men kjente det bedre på utsiden enn innsiden. Haha

Håper det kommer mer etterhvert:)

Kjenner også frøkna hver dag :)
Har begynt å lagt merke til at hun allerede kanskje har fått et søvnmønster? Hun har i det siste vært veldig aktiv på kvelden, og på natta til akkurat samme tid: 23:30 og 04:00 :) morsomt!

Kjenner masse her også! Har morkaken foran, men nå kan jeg se magen hoppe rundt! Veldig koselig :)

Kjenner en del liv hver dag nå, men har ennå ikke kjent eller sett noe på utsiden. Har hatt et par spark jeg tror man kunne kjent på utsiden om man tilfeldigvis holdt der akkurat da, men det har bare vært et av gangen foreløpig. Pappa'n er litt ivrig på at han også skal få kjenne liv!

Er snart i uke 22 å har kjent liv i magen i 5 uker sirka. Når vi var på OUL sa JM at det var ikke ofte hun så en SÅ aktiv liten en :-) Kjenner han smått gjennom hele dagen men når kvelden kommer å det er legge tid, da er han på sitt villeste inni der :-) men syns bare det er fint å sovne til, ligger å kjenner på sparka hver kveld :-)

Kjenner også frøkna hver dag :)
Har begynt å lagt merke til at hun allerede kanskje har fått et søvnmønster? Hun har i det siste vært veldig aktiv på kvelden, og på natta til akkurat samme tid: 23:30 og 04:00 :) morsomt!

Merker antydninger til søvnmønster her også!!! :D

Mi har iallefall vært slik de to siste netterne. Igår turnet hun ekstremt inni der :D Pappaen var så heldig at han fikk kjenne alle sparka han også :D Fikk ikke sove på et par timer for det var så mye bevegelse der inne. Like arti hver gang spark kommer, og ikke minst så sterke!:) Og veldig betryggende :D

Jeg har å morkaka liggende framme, men har alt kjent liv i mange uker (6-7uker) Kan også se og kjenne utenpå er ca 23 uker nå..

Back
Topp