Masse kynnere ?

SuperPoPs

Glad i forumet
I dag har jeg gått rundt og hatt konstant kynnere... Uansett hva jeg har gjort , 16 uker til tirsdag og føler det er litt tidlig og få så masse kynnere... Flere som har det sånn ? Tips til noe man kan gjøre for å få de til å "gi litt slipp" ?

Jeg har hatt det samme selv noen dager.. Synes dete r veldig tidlig og ikke slitt så mye med det i tidligere svangerskap! Er der og selvom jeg ligger på sofaen. Kommer og går, men ikke vondt

Jeg har hatt kynnere siden uke 7 eller 8 (!). De kommer stort sett når jeg ligger på sofaen om kvelden, men har den siste uka begynt å få de om jeg stresser mye.

Er ikke vondt, men kjenner det er ubehagelig! Hadde masse kynnere i de andre graviditetene, men kan ikke huske det kom såå tidlig !!??

Jeg snakka med jordmora mi om det, og hun sa at det ikke var så uvanlig (og heller ikke farlig) hvis man har hatt det mye i tidligere svangerskap.
Jeg hadde masse og tidlige kynnere sist (ikke så tidlig som nå, men dog). Hun sa at det eneste jeg kunne gjøre var å slappe av og ikke bære så mye på storebror :)

Fragle1 skrev:
Jeg snakka med jordmora mi om det, og hun sa at det ikke var så uvanlig (og heller ikke farlig) hvis man har hatt det mye i tidligere svangerskap.
Jeg hadde masse og tidlige kynnere sist (ikke så tidlig som nå, men dog). Hun sa at det eneste jeg kunne gjøre var å slappe av og ikke bære så mye på storebror :)

Jeg ble sykemeldt de to andre gangene pga bla kynnere, legen min sa hvis jeg ikke slappet av så kunne det bli rier ut av dem ?

jeg fikk åsså tips av jordmor om varmeflaske på magen e.l. eller en varm dusj. jeg kjøpte meg sånn rispose til å bare putte i microen og den var fantastisk. det hjalp. pluss å vite at det ikke var farlig. jeg hadde så tette bare 30 sek mellomrom så ble redd og tror det gjorde at det ble værre.

SuperPoPs skrev:

Fragle1 skrev:

Jeg ble sykemeldt de to andre gangene pga bla kynnere, legen min sa hvis jeg ikke slappet av så kunne det bli rier ut av dem ?

hmm.. men mine er ikke regelmessige. kanskje det har noe å si?
jeg er ihvertfall ikke bekymret for at de skal gjøre noe enda.

uff ja.. har det nå.. ubehagelig

Back
Topp