masse hcg=tvillinger?????

Bruker123kar

Forumet er livet
hvis testen slår ut veldig tidlig, og man har myyye hgc, er det da større sjanse for tvillinger??
har en venninne som testet positivt 7 dager før forventet TR, og har høøyt Hgc nivå(vet ikke akkurat hvor høyt)

hun har satt inn to egg:)

skulle tro det, men er ikke sikkert

KAN være det,men kan likså godt være en igrunn[;)]
jeg hadde veldig høyt med nr.3.
det var en[8D]
men blir spenede for deg å gå på ul da[:D]

ORIGINAL: Astrone~Laluna

KAN være det,men kan likså godt være en igrunn[;)]
jeg hadde veldig høyt med nr.3.
det var en[8D]
men blir spenede for deg å gå på ul da[:D]

det er ikke meg!! det er en venninne:) i min mage er det bare en stk baby, det så vi i uke 9[:)][:)][:)]

En får ofte høyere CTG nivå ved tvillinger enn med enkle, men det er INGEN automatikk i det.

Jeg hadde sinnsykt høyt HCG nivå med nr to. Så høyt at det forårsaket høyt stoffskifte. Hadde 260000 i uke 13. Normalen ligger på maks 110000. Leger, jordmødre og alle fagfolk trodde det var to i magen min, men neida.....[:)]

ORIGINAL: Gussi

En får ofte høyere CTG nivå ved tvillinger enn med enkle, men det er INGEN automatikk i det.

Jeg hadde sinnsykt høyt HCG nivå med nr to. Så høyt at det forårsaket høyt stoffskifte. Hadde 260000 i uke 13. Normalen ligger på maks 110000. Leger, jordmødre og alle fagfolk trodde det var to i magen min, men neida.....[:)]

spennende da:) spes siden hun satte inn to egg, da er vel sjansen litt større får man tro:)

Ja det vil den nok være. Er iallefall et godt tegn å produsere masse HCG, tyder på at det er et foster der inne iallefall.

Om det er en eller to som vil feste seg og overleve der inne er nok helt umulig for noen å si så tidlig i forløpet. Egget fester seg 5-7 dager etter befruktningen, og klart det er ofte at det er noe som skjærer seg i den fasen.

Håper alt går bra med veninna di!

Aner ikke [8|]

Men før jeg mista den ene tvillingen så var jeg sinnsykt kvalm og symptomene var skikkelig harde! Men etter jeg mista ble de normale.. Veit ikke om det har noe å si men..

ORIGINAL: EogE

Aner ikke [8|]

Men før jeg mista den ene tvillingen så var jeg sinnsykt kvalm og symptomene var skikkelig harde! Men etter jeg mista ble de normale.. Veit ikke om det har noe å si men..

håper det er et godt tegn for henne, for hu er driiitkvalm, og bare litt over 4 uker på vei[:D]

ps skikkelig dumt at du mista den ene, stor klem!

ORIGINAL: lykkeligmamman

Aner ikke [8|]

håper det er et godt tegn for henne, for hu er driiitkvalm, og bare litt over 4 uker på vei[:D]

Det går bra[:)]  Var så tidlig og jeg sitter her med ei frisk fin lita jente i dag. [:D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

Aner ikke [8|]

Det går bra[:)]  Var så tidlig og jeg sitter her med ei frisk fin lita jente i dag. [:D]

så flott!!

Back
Topp