Masse energi og omtrent fri for plager!

Cece

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Dette svangerskapet har bydd på litt forskjellig. Jeg har såkalt fremfall nedentil som plaget meg en del en periode, fikk tunnel carpal syndrom i begge hendene og var bare noen dager unna å skulle operere, vært kvalm, hatt ekstreme sure oppstøt, vært på føden pga regelmessige kynnere og ikke minst hatt superlite energi!

Etter litt diverse tiltak her og der, feks å ha begynt på vitamintilskudd, og kanskje fordi jeg rett og slett ser enden på svangerskapet? - Så er jeg bedre enn jeg noen gang har vært i dette svangerskapet her. Og det er så deilig!

I dag kan jeg faktisk si at jeg er ferdig med alt av husarbeid som er deilig å ha unnagjort før mini kommer. Bare i dag har jeg: ryddet hele huset, pusset støv, støvsugd og vasket gulv (inkl. lister), samt vasket masse klær! Begynte 7.30 i morges, og har omtrent stått på konstant frem til for litt siden.

Nesten alle innkjøp er unnagjort og!

En del viktige gjøremål gjenstår. Blant annet hente babyting som er på hytta, men alle gjøremål blir liksom litt lettere å ta fatt på når det er fint og rent rundt en ;-) Og når en omtrent er fri for plager, og tenker på at vi snart får møte den lille!

Noen andre som har fått litt ekstra "guts" nå på slutten?

Jeg har i alle fall mye mer energi - ikke gjort så mye husarbeid akkurat nå, men gått på ski og vært litt sosial og hatt mer overskudd bare.. blir å vaske litt de neste dagene tenker jeg :-)

Man sier jo at man ofte får mer energi før fødsel! :) Høres iallfall deilig ut, med ny energi og mange gjøremål unnagjort! Nå kan du ta kvelden med god samvittighet. :)

åååh så deilig da! godt det snur om så du også får en positiv opplevelse selv etter plagene du har hatt! :)

- her går formen bare motsatt veg desverre.. håper det gir seg snart igjen å at jeg bare er inne i en litt dårlig periode..

Høres herlig ut <3 Brukte opp all energien min på en 10-timers dag på jobb. Godt det var siste dag. Verden raste sammen når jeg kom hjem og fant ut at gutten hadde knekt og mannen hadde kastet den ene bambusstrikkepinnen jeg brukte som stekepinne på kaka jeg bakte i går :P Føler meg som en detonerbar bombe om dagen.. Satser på at permisjon gjør underverker!

Har også masse energi for tiden :D vasker og rydder hus, og går flere turer daglig :)

Så fint å høre at flere har fått mere energi på slutten :D

Håper det snur seg for meg også snart. Kunne ha trengt litt mer energi i kroppen. Bare det å føle at jeg duger til noe hadde vært fint.
Ligge fortsatt å tenker hvordan jeg skal komme meg opp for å ordne meg noe å spise :(

I dag skal jeg prøve å re opp sengen og veggen til lillegutt. Må få meg til å tenke positivt. :D

Så deilig energien er tilbake :)

Jeg er syk og har vært det en god stund nå og familien har holdt på i mange uker i tillegg. Bare roterer hvem som er dårlig. Så ikke blitt mye hvile her, men håper når jeg er frisk så kommer energien tilbake også :)

Så deilig :)

Har hatt mer overskudd til sånne ting nå som jeg har gått ut i permisjon. Må hvile mye. Men får gjort sånne småting innimellom som å handle litt. Rydde diverse roteskuffer osv. Kjempedeilig å endelig kunne bruke energien på det. Var jo helt ferdig hver dag etter jobb(og hele helgen også).

Back
Topp