Masse blodårer!?

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Tok en titt i speilet der jeg sto i trusa og la merke til mine mye "venner" BLODÅRER!! Kjempe blå streker på begge sidene av magen som går inn mot midten, masse på pupper og generelt bryst.... Vanlig :p? Fler som har fått :p? Liker ikke :( men alt for lille spire, 12+4 idag <3

Det er veldig vanlig å få det. Du har jo mer blod nå, så det fyller ut årene litt mer. Jeg har enda bare lagt merke til det på brystene, fordi jeg vet at det er vanlig og har sjekket om jeg har det, men enda ikke noe mer enn vanlig andre steder. har ofte veeeeldig tydelige blodårer etter treningsøkter hvor jeg får "pump" i kroppen - noe som også er helt normalt :)

Bedre med blå streker som er blodårer enn strekkmerker om ikke annet;) Da har du i alle fall sjans til å bli kvitt dem;)

Bedre med blå streker som er blodårer enn strekkmerker om ikke annet;) Da har du i alle fall sjans til å bli kvitt dem;)
Hehe ja de kommer vel sikkert med tiden de og :p!! Bare visste ikke blodårer Kom såå raskt :)

Hmm dette må jeg følge med på, sist fikk jeg ikke synlige blodårer men jeg er full av strekkmerker haha håper heller jeg får synlige blodårer enn at det skal bli flere strekkmerker på en allerede godt tøyd mage :P

Sniker fra mai:)
Jeg fikk også masse synlige blodårer. Heldigvis ble de helt normale igjen etter fødsel :)

Back
Topp