Masse aktivitet i oktober-forumet!

Jeg er 19 uker på onsdag. Husker godt at jeg synes det gikk veldig seint fra uke 15 eller så, til 24, men så fløy ukene avgårde! Da var det riktignok juletider og mye som skjedde, men det er det jo i april/mai også, så krysser fingrene! Jeg lager meg planer om å reise bort med tre-fire ukers mellomrom, da føles tiden kortere! :-D

Jeg er 20 uker på onsdag. Noen uker har flydd avgårde. Andre har gått litt treigere. Håper på mer vårvær etter hvert. Så det er kjekkere å være ute. På Vestlandet er det pyton bær om vinteren.

Håper på en flott forsommer når jeg skal ha permisjon før fødselen. Kose meg i hagen og turer i skogen med hunden men ungene er på skolen.

Last edited:
55,1% av svangerskapet gjennomført. [emoji106] 22+2 i dag. Snart vil de prøve å redde lillebror om noe skulle skje. [emoji173]
4cf9fbad1613d6b11f1a3f120567615e.jpg

Jeg er også halvveis nå, å må si det har føltes som en evighet (!!) til nå:angelic:
Håper det stemmer som alle sier at tiden raser de siste mnd:cat:
Jeg synes tida gikk kjeeempesakte hele første svangerskap. Føltes som jeg hadde vært gravid i to år allerede pga infertilitet og lang tid å bli gravid.

Nå ble jeg gravid på første forsøk og har en vilter treåring, så selv om jeg har vært veldig dårlig og fortsatt er ganske dårlig har jeg det liksom ikke så travelt nå. Føler meg ikke klar til at hun skal komme ut enda for å si det sånn. :P

Jeg er i uke 20 på torsdag!:) føler jeg henger langt etter siden jeg har termin seint i juni [emoji23] så gidder ikke å henge med så masse på sånne nedtellingstråder osv.. da tenker jeg tiden går enda treigere:p

Synes tiden har gått i sneglefart, men det er nok pga jeg har våre så sliten, og utrolig kvalm. I dag er jeg 21+1 :)

Jeg syns tiden for dere andre går så fort:hilarious: Mens jeg henger etter:p Er jo «bare» 19+5 i dag etter Oul:eek::hilarious: Straks halvveis da..:wideyed:

Jeg er 19+0 i morgen så jeg er helt i bakre rekke i juni gruppa :p men men - snart halvveis! Jeg er halvveis i forhold til foreløpig «seneste fødsel» :D

Jeg er 20+4 i dag, så det går sakte men sikkert fremover [emoji1374][emoji173]️ på en måte vil jeg bare bli ferdig siden jeg har hatt så mye dette svangerskapet også, men på en annen måte har jeg lyst å nyte det litt nå også siden dette antageligvis blir siste..[emoji173]️[emoji85]

Jeg er halvveis i dag! Og fødte i uke 38 sist ! Spennende! 17 uker til permisjon. Tiden snegler seg av gårde men plutselig er den borte

What!? Bare 17 uker til vi går ut i permisjon[emoji43][emoji4] Jeg er halvveis til lørdag da, så blir vel 18 i mitt tilfelle, men likevel!! Synes svangerskapet for fort denne gangen (litt for fort[emoji28]), men med første så sneeeereeglet dagene seg avgårde!! Var to veldig forskjellige svangerskap også da

What!? Bare 17 uker til vi går ut i permisjon[emoji43][emoji4] Jeg er halvveis til lørdag da, så blir vel 18 i mitt tilfelle, men likevel!! Synes svangerskapet for fort denne gangen (litt for fort[emoji28]), men med første så sneeeereeglet dagene seg avgårde!! Var to veldig forskjellige svangerskap også da
Jeg er vært/er veldig dårlig så det snegler seg samtidig som tiden bare forsvinner. Skjønner ingenting. Men godt er det xD

Vi kommer i mål tilslutt xD

Vi har jo hatt jula da. Da går jo tia gjerne litt fort. Så går det mot lysere tider. Så når våren kommer... ja da tror jeg det går fort!!

Back
Topp