Massasje?

Anne 23

Forelsket i forumet
hei.
jeg er nå 5 +3, i helgen skal jeg på hot stone massasje kurs og lurer på om dere vet noe om jeg bør unngå en slik type massasje?
Har fått beskjed om at jeg bør unngå hard massasje mede ved korsryggen og setemuskulatur.
Får nok info på kurset men jeg synet det er greit å høre litt om det er noen som har erfaringer fra dette...

ok, takker;-)
mulig det ikke er farlig, men var ei dame som sa det til meg, tar til meg alt som blir sagt jeg;-) er så redd for dette lille nurket mitt;-)
men hvilke oljer bør jeg unngå da tror du?

Husker når jeg gikk på svangerskapskurs med mellomste, 9 år siden, da fikk vi beskjed om å være forsiktig med massasje under fotsålen, fordi enkelte soner der kunne påvirke livmoren??? Mulig dette er tull altså, men husker hvertfall vi fikk en tegning på hvor vi ikke skulle masseres..

De som masserer deg skal vite hvilke oljer de ikke bør bruke, så bare si ifra til dem om at du er gravid..:) Ellers lå jeg på magen og fikk full massasje av en veninne som er massør da jeg var 5 mnd på vei..[8D] Så de ligger godt beskytta der inni![;)]

Back
Topp