Massasje

Salami

Flørter med forumet
Julikulene 2020
Noen som har gått og fått «profesjonell» massasje mens gravid? (Og kan fortelle litt om hvordan det var)
Kunne egentlig tenke meg lymfedrenasje men klarer ikke se om det er trygt eller ikke.

Noen som har gått og fått «profesjonell» massasje mens gravid? (Og kan fortelle litt om hvordan det var)
Kunne egentlig tenke meg lymfedrenasje men klarer ikke se om det er trygt eller ikke.

Jeg håper jeg får bestilt meg en time i juni til spa for gravide. Flere som har god erfaring her,.

Lymfedrenasje hadde jeg aldri hørt om. Hvorfor er dette noe du vil ha under graviditeten?

Jeg var på gravid spa. Helt fantastisk!

Jeg håper jeg får bestilt meg en time i juni til spa for gravide. Flere som har god erfaring her,.

Lymfedrenasje hadde jeg aldri hørt om. Hvorfor er dette noe du vil ha under graviditeten?
Lymfedrenasje er for å få ut overskuddsvæske fra bindevevet, altså for å redusere ødemer... Mener å ha hørt at dette kan være med å frigjøre ulike gifter og andre type «slaggstoffer» en har liggende rundt i kroppen men er ikke sikker.

Lymfedrenasje skal jo utføres av noen som er utdannet innen det. Kontakt behandler å hør om det er trygt, kan ikke se at det skal være noe problem. Slik behandling utføres kun på indikasjon ved lymfeødem :)

Lymfedrenasje er for å få ut overskuddsvæske fra bindevevet, altså for å redusere ødemer... Mener å ha hørt at dette kan være med å frigjøre ulike gifter og andre type «slaggstoffer» en har liggende rundt i kroppen men er ikke sikker.

På klinikken der jeg har vært til privat ul og gravidmassasje tilbyr de lymfedrenasje og kopping, det er beregna på gravide :) men skal så klart utføres av noen med peiling!

Vil du fortelle litt hva for behandling du gjorde?
Det var boblebad i 15 minutter for å varme opp musklene, hel kroppsmassasje (de hadde gravidbenk) og til slutt ansiktsbehandling.

Jeg var på en gravid-massasjetime på fredag og fikk løst opp i muskelknuter i rygg, skuldre og hofter. De hadde en egen gravidpute på massasjebenken med hull til mage og pupper. Det var en fantastisk, og velfortjent belønning syns jeg! Fikk mye mer energi etterpå, men det hjelper vel med sol og langhelg også xsmile9

Jeg var til massasje i februar før ‘lock down’ og mens jeg fortsatt akkurat klarte å ligge på magen. det var fantastisk!! Hvor har de gravid spa?? Det høres jo deilig ut! Nå er jeg hos manuellterapeut 1 gang i uken pga bekkenløsning, hun masserer og trykker men det gjør mest vondt der og da. Bra etterpå! Da må jeg ligge på siden under behandling.

Back
Topp