Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har gått og fått «profesjonell» massasje mens gravid? (Og kan fortelle litt om hvordan det var)
Kunne egentlig tenke meg lymfedrenasje men klarer ikke se om det er trygt eller ikke.
Lymfedrenasje er for å få ut overskuddsvæske fra bindevevet, altså for å redusere ødemer... Mener å ha hørt at dette kan være med å frigjøre ulike gifter og andre type «slaggstoffer» en har liggende rundt i kroppen men er ikke sikker.Jeg håper jeg får bestilt meg en time i juni til spa for gravide. Flere som har god erfaring her,.
Lymfedrenasje hadde jeg aldri hørt om. Hvorfor er dette noe du vil ha under graviditeten?
Vil du fortelle litt hva for behandling du gjorde?Jeg var på gravid spa. Helt fantastisk!
Lymfedrenasje skal jo utføres av noen som er utdannet innen det. Kontakt behandler å hør om det er trygt, kan ikke se at det skal være noe problem. Slik behandling utføres kun på indikasjon ved lymfeødemNoen som har gått og fått «profesjonell» massasje mens gravid? (Og kan fortelle litt om hvordan det var)
Kunne egentlig tenke meg lymfedrenasje men klarer ikke se om det er trygt eller ikke.
Lymfedrenasje er for å få ut overskuddsvæske fra bindevevet, altså for å redusere ødemer... Mener å ha hørt at dette kan være med å frigjøre ulike gifter og andre type «slaggstoffer» en har liggende rundt i kroppen men er ikke sikker.
Det var boblebad i 15 minutter for å varme opp musklene, hel kroppsmassasje (de hadde gravidbenk) og til slutt ansiktsbehandling.Vil du fortelle litt hva for behandling du gjorde?