Massasje

Nei, men de gangene han gjør det, ÅÅh så flink!! Men jer er dårlig på å spørre og da ..

Jeg har funnet ut at det er den beste sovemedesinen hans! Det slår aldri feil, bang så sover han! :p
Tenk å ha et slikt sovehjerte :D Hihi
Det er som å høre mannen min. Nå må vi sove sier han, og så sovner han og jeg ligger igjen våken alene :P

Å nei du :p Her får jeg 5 min. kanskje èn gang i måneden. Etter 5 min. sier han at han er sliten og ikke orker mer. Huff :p

Nei, men jeg klarer det heller ikke han derimot... går ikke en dag uten

Nei, da må eg masa og masa :( Også blir det ikkje gjennomført bra - byrjar bra men så blir fokuset borte slik at du sitter og er meir irritert enn fornøyd.

Nei, men han betaler gledelig for å noen til og gjøre det.

Når e har masa lenge nok, så tar han å kliper noen minutter :P
Har lært han trykkpunktmassasje så han ikke ska bi så sliten i tommelen, så da holder han ut i noen minutter lengre ;)

Sjelden gang hvis jeg spør om det. Han var MYE flinkere før.

Jeg får en ca 1 mins massasje om jeg ber om det :P Gubben er stiv som en stokk i nakke/skuldre partiet så jeg klarer ikke la være å massere han, men det er også kort begivenhet, for han får vondt nok til at han ikke orker. Og han skal ihvertfall ikke til fysio eller kiropraktor...det er jo bare dumt...han som sliter så mye med hodepine....mannfolk ass :P

Jeg sa til kjæresten at ei på forumet fikk fotmassasje hver kveld og ryggmassasje noen ganger i uka fordi han elsket å dulle med henne, og at jeg ønsket meg enda mer og spurte om ikke han kunne begynne å elske å dulle med meg :P

Han påstår at det må være ugler i mosen...

Når vi ser på tv masserer han ofte føttene mine, og når vi legger oss masserer han korsrygg og triggerpunkt i setet og skuldrene :) jeg er så takknemlig for det!

Jeg sa til kjæresten at ei på forumet fikk fotmassasje hver kveld og ryggmassasje noen ganger i uka fordi han elsket å dulle med henne, og at jeg ønsket meg enda mer og spurte om ikke han kunne begynne å elske å dulle med meg :P

Han påstår at det må være ugler i mosen...

Hahaha! Mannfolk assa! :p

Får hvis jeg ber om det, men han klarer ikke så lenge for han sliter mye med armer og skuldre selv. Da jeg var gravid overrasket han meg med å bestille massasjetime til meg, for han så at jeg trengte det og ville at jeg skulle få en ordentlig massasje ♥

Haha, jeg leste noen av innleggene av dere som får mye massasje for samboeren min. Han bare flirte og sa "ja, det er godt vi er forskjellige".
Late mannfolk! :P

Back
Topp