Massasje

Neeee :p han er flink å snakke om det, men det skjer aldri!

Ja, når jeg er gravid så! Sier sjeldent nei da. Når jeg ikke er gravid er d sjeldnere, men likevel når jeg trenger d :)

Jeg får aldri massasje!! Har prøvd å mase på han nå som jeg er gravid.. Men da sier han at jeg kan kjøpe meg noen timer....

Er veldig flink å massere. Stadig vekk massasje når vi just var blitt sammen, værre nå :P

Hatt vondt på ene sida av nakken pga mye bæring av lillemor en periode. Men måtte mase godt for å få knadd nakken litt :P

Får fotmassasje hver kveld før leggetid. Også får jeg rygg og nakkemassasje 1-2 ganger uken. Han sier han elsker å dulle med meg , og jeg elsker å bli dullet med :D

Jeg har veldig mye muskelsmerter så han stiller opp og masserer de dagene det er ekstra ille :)
Han var helt fantastisk da jeg gikk gravid, ryggmassasje hver kveld og full kroppsmassasje fra hodet til tærne 1 gang i uka :D snille mannen min :Heartred

Nei, jeg kaller det ikke massasje.. Jeg spør, han svarer ja, plasserer henda på ryggen min så sovner han..... Føler meg litt snytt rett og slett :p

Nei, jeg kaller det ikke massasje.. Jeg spør, han svarer ja, plasserer henda på ryggen min så sovner han..... Føler meg litt snytt rett og slett :p
Haha det hadde jeg gjort også da :P

Av og til. Fikk blant annet i dag fordi jeg var så låk i ryggen :) Snille mannen <3

Back
Topp