Massasje

Inga80

Elsker forumet
Får du massasje av din kjære? Evt hvor ofte? Og får din kjære massasje av deg?
Her der dette veldig enveis. Jeg får massasje kanskje 5 dager i uken. Har slitt med mye betennelse og smerter i muskler så jeg har vært avhengig av massasje jevnlig for å greie å fungere. I tillegg er mannen min kjempeflink. Han masserer akkurat passe hardt og har lært seg hvordan jeg vil ha det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg får massasje som regel når jeg ber om det :-p (hvertfall etter jeg ble gravid:-p)
Nå jobber jo min kjære mye borte da, men blir et par ganger i uka når han er hjemme. Han liker ikke massasje så jeg slipper å gi tilbake, og kan heller få massasje tiden hans :-p Hehe!! Elsker det!!!

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Jeg får massasje som regel når jeg ber om det :-p (hvertfall etter jeg ble gravid:-p)
Nå jobber jo min kjære mye borte da, men blir et par ganger i uka når han er hjemme. Han liker ikke massasje så jeg slipper å gi tilbake, og kan heller få massasje tiden hans :-p Hehe!! Elsker det!!!

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
Mannen min liker massasje han ja, men pga mye betennelser og smerter i armer og hender greier jeg det ikke...

Sent from my iPhone using BV Forum

Han pleier å massere meg i korsryggen hver kveld :)

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Nei, ikke i dette hus. Vel, med unntak av beina! Har hatt så mye trøbbel med ryggen at ingen som ikke er profesjonell får komme nærme :)

Termin 24.03.14 ❤️

Får hvis jeg spør, men hvis han gjør det selv om han egentlig ikke vil, blir det ikke så bra

Får når jeg spør, men glimter til på eget initiativ også. Er ofte beina og rygg/skuldre/nakke jeg vil ha på.

Nå som jeg har vondter her og der, så er han flink til å massere meg. Særlig anklene/leggene!

Sent from my iPad using BV Forum

Tja får knadd beina av og til. Det er nydelig :) Jeg gir ryggmassaje av og til når han ber om det.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Får et klapp på skuldra viss jeg har vært snill hehe.

Excuse me, Damn that autocorrect!

Back
Topp