Massasje!

Kining

Flørter med forumet
Har idag brukt bursdagsgaven æ fikk fra kjærest i februar, gavekort på aromamassasje! Det va heilt fantastisk deilig å få massasje fra topp t tå! Sku gjerne hatt en sånn time ein gang i måneden :)

Så deilig! Jeg har aldri prøvd aromamassasje. Kanskej det får bli gave til meg selv?

Tokk med samboeren på danskebåten tidligere I år, med middags buffet, frokostbuffet, captains class Lugar (musserende på rommet, samt fruktfat, sjokolade, "minibar" og slikt inkludert, samt ekstra stor med tv og internett på rommet) og 55 min aroma masasje til begge dagen etterpå, samt 2 timer spa tilgang. Vi nøyt oslofjorden I sol fra boblebad på dekk! Anbefales om du vill koble av I 24t....

man skal ikke bruke noe annet en rose olje når man er gravid. skal også være forsiktig siden man er gravid. finnes som regel egene behandlinger for gravide. men rose olje:)

Åh, det hørtes helt fantastisk ut og akkurat det jeg kunne trengt akkurat nå! *drømme*

Hørtes kjempedeilig ut :) Har også liggende gavekort på spa, men det er 4 timer herfra hos svigers, så litt tiltak å få brukt det:P

Så deilig!

Fikk beskjed på spa sist at de ikke ga kroppsmassasje tidlig i svangerskapet, men har ikke lest det noe sted. Har fått gavekort på hudpleie nå og hadde vært godt med litt massasje ja. Noen som vet om det gjelder generelt eller har hørt om det? Den gangen de ikke ville massere meg var jeg 11 uker på vei. Har forøverig tatt massasje denne gangen også i uke 5 (før jeg testet positivt)

Der jeg bodde sist så hadde de noem som het snart mamma massasje. Jeh hadde bestilt det 2 uker før termin og skulle skikkelig kose meg. Men så startet fødselen den dagen. Så jeg måtte bare ringe å si at det så ut til at jeg skulle bli litt snarere mamma enn jeg hadde regnet med

Back
Topp