Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har massasje en dag i uken hos fysio fra jeg ble gravid til nå (uke 12). Han har ikke sagt noe på det? Aldri hørt at man ikke kan masseres i svangerskapet. Forrige svangerskap fikk jeg også massasje 1-2 dager i uken hele svangerskapet.
Jeg var masse hos kiropraktor sist og de sa ingenting? Begynte vel der ca 10 uker..? Hmmm
Viste han om det da? For jeg har hørt med mange. Alle bare får litt små panikk.Jeg har massasje en dag i uken hos fysio fra jeg ble gravid til nå (uke 12). Han har ikke sagt noe på det? Aldri hørt at man ikke kan masseres i svangerskapet. Forrige svangerskap fikk jeg også massasje 1-2 dager i uken hele svangerskapet.
Fy så urettferdig!!!! Åh jeg vil å. Har en skikkelig kink i nakkenSpør behandleren, lege eller jordmor. Her inne blir det bare synsing likevel. Jeg gikk til kiropraktor to ganger denne uken pga låsning i skulder, nakke og rygg. Fortalte han at jeg er gravid. Han masserte den vonde skulderen og fikk løst opp i låsningene. Han har mange års erfaring.
Fy så urettferdig!!!! Åh jeg vil å. Har en skikkelig kink i nakken
Jeg trodde det «bare var meg» som knakk fingre OG nakken hver dag! måtte bare kommentere.. folk klikker i vinkel når jeg knekker nakken..Kan ikke forstå at å behandle en kink i nakken skal ha noe å si for graviditeten... jeg knekker både nakke og fingrer daglig [emoji16]
Kanskje du kan ta kontakt med en annen behandler... kink i nakken er så utrolig vondt [emoji53]
Jeg trodde det «bare var meg» som knakk fingre OG nakken hver dag! måtte bare kommentere.. folk klikker i vinkel når jeg knekker nakken..