Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har massasje en dag i uken hos fysio fra jeg ble gravid til nå (uke 12). Han har ikke sagt noe på det? Aldri hørt at man ikke kan masseres i svangerskapet. Forrige svangerskap fikk jeg også massasje 1-2 dager i uken hele svangerskapet.
Jeg var masse hos kiropraktor sist og de sa ingenting? Begynte vel der ca 10 uker..? Hmmm![]()
Viste han om det da? For jeg har hørt med mange. Alle bare får litt små panikk.Jeg har massasje en dag i uken hos fysio fra jeg ble gravid til nå (uke 12). Han har ikke sagt noe på det? Aldri hørt at man ikke kan masseres i svangerskapet. Forrige svangerskap fikk jeg også massasje 1-2 dager i uken hele svangerskapet.
Fy så urettferdig!!!! Åh jeg vil å. Har en skikkelig kink i nakkenSpør behandleren, lege eller jordmor. Her inne blir det bare synsing likevel. Jeg gikk til kiropraktor to ganger denne uken pga låsning i skulder, nakke og rygg. Fortalte han at jeg er gravid. Han masserte den vonde skulderen og fikk løst opp i låsningene. Han har mange års erfaring.
Fy så urettferdig!!!! Åh jeg vil å. Har en skikkelig kink i nakken
Jeg trodde det «bare var meg» som knakk fingre OG nakken hver dag!Kan ikke forstå at å behandle en kink i nakken skal ha noe å si for graviditeten... jeg knekker både nakke og fingrer daglig [emoji16]
Kanskje du kan ta kontakt med en annen behandler... kink i nakken er så utrolig vondt [emoji53]
Jeg trodde det «bare var meg» som knakk fingre OG nakken hver dag!måtte bare kommentere.. folk klikker i vinkel når jeg knekker nakken..