Masrier?

våryr

Betatt av forumet
Er noe usikker på om det er masrier jeg har innimellom.Hvordan kjennes de ut i forhold til kynnere...[8|]? det er ennå 15 dg til jeg har termin[:@],men føler at det er press i bekkenet mitt som av og til kan gjøre vondt.Smertene gir seg egentlig like raskt som de kommer... er det bare babyen som presser litt vel mye eller? Flere som har det slik?

håper noen kan gi meg svar...

Høres nok mest ut som om gullet ditt fester seg, men kan jo ikke si noe sikkert + livmorhalsen modnes.

Maserier kommer som oftest som menssmerter i rygg og mage + kan "legge seg" et nett liksom med smerter over hele magen, dragninger i underlivet.... Smertene kommer i bølger-begynner svakt og arbeider seg oppover for så å avta igjen. Kommer som regel uregelmessig med 5 til 20 min mellomrom, og varer som regel ikke mer enn 30 sek.

Dette var beskjeden jeg fikk på sykehuset... Var på måling i 3 timer der den ene gangen, men så dabbet det av igjen.  jeg har hatt dette i 3 dager ved 2 annledninger de siste 2 ukene, men ingenting mer har skjedd. Lykke til for deg.

Back
Topp