Masrier

Smimzy

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Marsipanene 2019
Bah! Jeg er skråsikker på at det er det jeg har fått nå. Har hatt vondt i magen, korsryggen og svakt nedpress i hele natt. Ligger jeg på sidene så roer det seg nok til at jeg fikk sove, men med en gang jeg måtte snu meg pga vondt i hoftene var det som om noen tok tak i hele magen min og skulle mose den/rive den av! Trodde først det kanskje var luftsmerter, men man har da ikke tarmer i hele magen. Så det ble noen turer på do i natt og de var ikke noe bedre. Eneste som hjalp/hjelper er og stå oppreist, sitte. Kjentes ut som om
Smertene egentlig satt som et bånd rundt nedre del av magen og ryggen i hovedsak.

Så min konklusjon er masrier, siden de ikke bygger seg opp, men kommer enten konstant over lengre tid eller i tak.

34+3 i dag ifølge OUl og 35+2 ifølge menstermin.

Last edited:
Virker litt masete de riene ja. Jeg hadde slik sist svangerskap fra ca uke 34. Men da riene satt i beina på meg, føltes det som noen helte varmt vann i hanget mitt, konstant i noen timer på natten. Var umulig å sove/ slappe av. Da var det faktisk bedre å få slappet av når det var fødselsrier på gang. De var det litt pause mellom i begynnelsen i alle fall. Så er litt spent på om det blir slik denne gangen også.

Akkurat som meg. Var hos jordmor på sjekk og fikk vite at det var modningsrier. Så bare å stålsette seg for hun mente det kunne være sånn helt frem til termin.

Det blir noen smertefulle uker:(

Akkurat som meg. Var hos jordmor på sjekk og fikk vite at det var modningsrier. Så bare å stålsette seg for hun mente det kunne være sånn helt frem til termin.

Det blir noen smertefulle uker:(
Hyggelig... Jaja, da blir man iallefall så lei at fødselen blir en befrielse :p

Huff, håper dere slipper det helt frem til fødselen at det gir seg :)

Back
Topp