Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
for å kunne oppnå selvrealisering, må grunnleggende behov være dekket. Vanskelig å konsentrere seg f.eks om man er sulten og trøtt. Trygghet er også helt elementert, er man utrygg, har man vel ofte lavt selvbilde. (dette blir jo for, finner ikke så mye i mot)
Osv, vet ikke helt om det er sånne svar du er ute etter men?
Altså, argumenter i forhold til hva da med teorien? Har du en problemstilling eller noe, eller er det teorien i seg selv som er problemstillingen? Vanskelig da. :ptoneany skrev:
Jeg har brukt teorien ut fra læringsperspektiv, i forhold til motivasjon.
og det går ut i fra boka Kommunikasjon og samhandlign, Kapittelet heter Kjenn deg selv.
Biatx skrev:
Altså, argumenter i forhold til hva da med teorien? Har du en problemstilling eller noe, eller er det teorien i seg selv som er problemstillingen? Vanskelig da. :ptoneany skrev:
Oppgaven er ;
- Ikke alle er enige i Maslows behovsteori. Bruk Internett og søk på "Maslows behovspyramide" eller "Maslows behovsteori" for å finne artikler som utdyper teorien. Hva er de viktigste argumentene for og mot Maslows teori?
og det går ut i fra boka Kommunikasjon og samhandlign, Kapittelet heter Kjenn deg selv.
Biatx skrev:
Oppgaven er ;
- Ikke alle er enige i Maslows behovsteori. Bruk Internett og søk på "Maslows behovspyramide" eller "Maslows behovsteori" for å finne artikler som utdyper teorien. Hva er de viktigste argumentene for og mot Maslows teori?