Jeg er ganske sikker på Katta - Kevin Vågenes og Skilpadda Christopher Robin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også Moholtene på kua, men så begynte jeg å tenke på om det kunne være May-Britt Andersen og dattera?Jeg holder en knapp på moholtene på kua
Artig tanke! Jeg kjenner ikke til dattera, så måtte google. Kua ville passet veldig godt til May Britt Andersen, men synger dem begge godt nok?Har også Moholtene på kua, men så begynte jeg å tenke på om det kunne være May-Britt Andersen og dattera?
Oh yes! Når May Britt var med på hver gang vi møtes så dukket datteren opp og sang hvis værda var en ballong, og det et nå min absolutt favoritt versjon av den låta nå.Artig tanke! Jeg kjenner ikke til dattera, så måtte google. Kua ville passet veldig godt til May Britt Andersen, men synger dem begge godt nok?
Åh, stemmer tror jeg så et klipp av den en gang. Så utrolig koseligOh yes! Når May Britt var med på hver gang vi møtes så dukket datteren opp og sang hvis værda var en ballong, og det et nå min absolutt favoritt versjon av den låta nå.