Maskorama

Foreløpig har jeg Christine Koht på skilpadde ⭐
 
Så morro! Jeg har ikke fått med meg noe på forhånd, men gleder meg til første sending i kveld :D
Samme her :D . 8 åringen begynner nedtelling til maskorama begynner omtrent med en gang sesongen er ferdig :p .
I hennes øyne er dette de 5 store tingene hvert år :
1 julaften
2 bursdagen hennes
3 maskorama
4 Eurovision song contest
5 17 mai ⭐
 
  • Elsker
Reactions: Tia
Samme her :D . 8 åringen begynner nedtelling til maskorama begynner omtrent med en gang sesongen er ferdig :p .
I hennes øyne er dette de 5 store tingene hvert år :
1 julaften
2 bursdagen hennes
3 maskorama
4 Eurovision song contest
5 17 mai ⭐
Hihi, høres så stas ut å kunne dele sånt med barna sine. Inntil videre er minien min litt liten til å bry seg om sånt, men jeg håper hun og blir glad maskorama/mgp/eurovision osv :Heartred
 
Sitter å ser på nå
 
Er det noen som har gode teorier?
 
Jeg tror også Nicolay Ramm på skilpadda, Calle Hellevang Larsen på rotta og skrellex på katten, men det er jo så godt som 100% tipp enda :laughing002
 
Nei, det er jo sant :p

Spøkelset tror jeg er hun Charlotte Frogner som spiller Celine Kopperud i side om side
Tror også det! Men så lurte jeg på Nikolay Ramm på rotta. Det er nok ikke usannsynlig at en av de to avgåtte i panelet er med i alle fall! Jan Thomas sa vel første sesong at han hadde stått på scenen om han ikke hadde sitter i panelet :smiley-ashamed004
 
Jørn Lier Horst , det hadde jeg ikke trodd:cool:
Vi var i studio , men så ikke bøkene på videoen fordi de rigga om osv mens videoen ble vist :/.
 
Jeg er litt på Marius Hagen (Pamela the Pam) på katten.
 
Kveldstrøttheten tok overhånd og jeg sovna etter trollmannen, men fikk med meg at det var Jørn Holst. Syns han var veldig morro, og gjorde en god figur! Jeg og lurer litt på Skrellex på katten, og tenkte litt på Ramm på rott tror jeg det var.
 
Gjetta riktig på Rotta i dag!
 
  • Elsker
Reactions: Tia
Back
Topp