Maskens sønn og appelsiner

x1xTrine6

Gift med forumet
Må bare si at sønnen min på 2 år er HEKTA på "maskens sønn"... Han setter på tv og dvd selv og roper på meg så jeg kan trykke play.. synes det er litt gøy da.[8D]
Dessuten har jeg masse appelsiner som jeg vil bruke til noe,men vet ikke hva.. forslag?

Appelsinfromasj med jordbæraus, eller nypresset juice.

Appelsinris......enkelt og forfriskende dessert

Eller du kan jo gjøre som Julian i Hotel Cæsar... Putte en appelsin i en sokk, og daske til noen du ikke liker? Hm... man skal kanskje ikke oppfordre folk til vold heller da, så du kan kalle det en ny måte å gjøre appelsinen mør på.

ORIGINAL: ildrii

Eller du kan jo gjøre som Julian i Hotel Cæsar... Putte en appelsin i en sokk, og daske til noen du ikke liker? Hm... man skal kanskje ikke oppfordre folk til vold heller da, så du kan kalle det en ny måte å gjøre appelsinen mør på.

HO HO!!! Skal kanskje spare på et par til "nødstilfeller".... Dumme Julian i HC som heter det samme som sønnen min[:(]

Men navnet skjemmer ingen da Trine [:)] Men fytti rakkern, kunne tenkt meg å gi Julian i HC en omgang  med sokken selv jeg! GRRRRRRR!

Uff ja... Håper ikke jeg møter han på gaten...tror jeg hadde fått illebefinnende[&:][:D]

ORIGINAL: ildrii

Back
Topp