Masete baby..

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Kansje litt feil å kalle henne masete, men det føles litt slik fortiden. Spesielt de siste ukene.. Sutrer og klager og vil helst bæres. Gjør alt for å underholde henne, men det er noe krevende.. :-/ Noen flere som har det slik? Noen tips?
 
Kansje litt feil å kalle henne masete, men det føles litt slik fortiden. Spesielt de siste ukene.. Sutrer og klager og vil helst bæres. Gjør alt for å underholde henne, men det er noe krevende.. :-/ Noen flere som har det slik? Noen tips?
Sånn har jeg hatt det hele tiden..... Dessverre ingen tips. Eller bæresele har hjulpet litt på de verste dagene, da får man iallefall armene fri;)
 
Kansje litt feil å kalle henne masete, men det føles litt slik fortiden. Spesielt de siste ukene.. Sutrer og klager og vil helst bæres. Gjør alt for å underholde henne, men det er noe krevende.. :-/ Noen flere som har det slik? Noen tips?

Her har det vært slik hele tiden dessverre.. Det er ikke så mye å gjøre enn å bære her. Hatt han mye i bæresjal, må vel gå over til noe annet bæretøy nå.. Liker ikke bilen eller ligge i vognen, liker best å sove på meg.. :p



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Har det sånn her også. Slitsomt ja. Og de som har rolige babyer skjønner ikke problemstillingen :/


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nei det er helt sikkert at de ikke gjør! Jeg blir helt fascinert over de andre babyen til de i barselgruppa mi. Ligger som noen deigklumper (unnskyld uttrykket) i fangene og sover, mens jeg må gå rundt som en tulling å bære/bysse for å roe henne.. Og så får jeg slengt kommentarer om at jeg "må ikke venne henne til all den byssinga". Neivel, skal jeg bare la henne ligge for seg selv å skrike da? For det er nettopp det som skjer. Og sånn har hun vært siden fødsel. Babyer er like forskjellige som voksne.
 
Nei det er helt sikkert at de ikke gjør! Jeg blir helt fascinert over de andre babyen til de i barselgruppa mi. Ligger som noen deigklumper (unnskyld uttrykket) i fangene og sover, mens jeg må gå rundt som en tulling å bære/bysse for å roe henne.. Og så får jeg slengt kommentarer om at jeg "må ikke venne henne til all den byssinga". Neivel, skal jeg bare la henne ligge for seg selv å skrike da? For det er nettopp det som skjer. Og sånn har hun vært siden fødsel. Babyer er like forskjellige som voksne.

Ikke hør på de og følg det som er riktig for deg og din baby :) Du gjør en fantastisk jobb! :)

(Deigklumper... Haha. :D )
 
Jeg gruer meg nesten til å dra bort med gutten noen ganger.. Ikke fordi han er umulig eller noe sånt, men han må bysses i søvn og vil ha mat ofte, og de kommentarene jeg får gjør at jeg bare har lyst til å bli hjemme :-/ Folk blir så snurt når de ikke får holde han så lenge de vil fordi gutten vil til meg for mat eller trygghet. Dere aner ikke hva folk kan lire av seg...
 
Jeg gruer meg nesten til å dra bort med gutten noen ganger.. Ikke fordi han er umulig eller noe sånt, men han må bysses i søvn og vil ha mat ofte, og de kommentarene jeg får gjør at jeg bare har lyst til å bli hjemme :-/ Folk blir så snurt når de ikke får holde han så lenge de vil fordi gutten vil til meg for mat eller trygghet. Dere aner ikke hva folk kan lire av seg...
Akkurat sånn har jeg det og!
 
Min er også masete i perioder. Han liker ikke å være på butikken eller noe. Han blir sinna og må roes ved å bæres. Jeg hater kommentarene til folk når vi er ute. Enten sier de at han er sulten, vondt i magen osv. Eller de prøver å snakke/ta på han i vogna/bilsetet. Det er ikke greit, og det sier jeg. Da blir de sure for de trur visst at han er allemannseie.
 
Jeg gruer meg nesten til å dra bort med gutten noen ganger.. Ikke fordi han er umulig eller noe sånt, men han må bysses i søvn og vil ha mat ofte, og de kommentarene jeg får gjør at jeg bare har lyst til å bli hjemme :-/ Folk blir så snurt når de ikke får holde han så lenge de vil fordi gutten vil til meg for mat eller trygghet. Dere aner ikke hva folk kan lire av seg...
Dette er akkurat som om jeg skulle ha skrevet det.. Skremmende likt har jeg det også!
 
Samme her!
Men mistenker at det er tven hun savner :eek: har begynt å skru den av på dagtid, for hun var sååå opphengt!
 
Jeg gruer meg nesten til å dra bort med gutten noen ganger.. Ikke fordi han er umulig eller noe sånt, men han må bysses i søvn og vil ha mat ofte, og de kommentarene jeg får gjør at jeg bare har lyst til å bli hjemme :-/ Folk blir så snurt når de ikke får holde han så lenge de vil fordi gutten vil til meg for mat eller trygghet. Dere aner ikke hva folk kan lire av seg...
Slik har jeg det og
 
Folk kommenterer byssinga her også, men bryr meg ikke en dritt.. Deilig å være andregangsmamma, ganske mye tryggere på meg selv og at jeg vet best.. ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Folk kommenterer byssinga her også, men bryr meg ikke en dritt.. Deilig å være andregangsmamma, ganske mye tryggere på meg selv og at jeg vet best.. ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Håper jeg klarer å ikke bry meg på nestemann, nå tar jeg meg nær av alt :p
 
Mamma vet alltid best, bare stol på at dere kjenner babyen deres bedre enn noen andre.. Ta alle andre velmente kommentarer som tips.. Noen er verdt å følge, stort sett alle andre er bare å drite i.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Byssing å bæring kan ikke skjemme dem ut når de er så små. Forskning viser at det gjør dem tryggere.
Jenta mi er litt opp og ned. Pleier å gå bra å ha henne med rundt forbi, men jeg må tilpasse ting rundt henne og hennes behov. Hun trenger feks gode hviler på dagtid og hun sover bare i vogna ute. Derfor kan jeg ikke trille inne på et shoppingsenter hele dagen. Da sover hun kun bittesmå dupper og kan bli grinete resten av dagen.
Amming kan gå helt fint noen ganger og andre ganger slipper hun taket og griner og jeg må reise meg opp å gå å amme. Best å være hjemme da :)
Stå på jenter! Det blir bedre og babytiden går fort så vi får nyte dem mens vi kan :>
 
Back
Topp